مرکز تولید کننده حوله دستی درجه یک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله دستی مرغوب و درجه یک، توانمندی این را دارد تا با استفاده از نیروهای اجرایی فعال خود در بخش انفورماتیک و اجرایی مجموعه خود، محصولی ارزنده و نفیس را روانه بازار جهانی نماید.

تولید کننده حوله دستی

تولید کننده حوله دستی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با در دست داشتن بهترین تجهیزات پیشرفته کارخانه ای و بهره گیری از علوم و فنون روز دنیا که مرتبط با آخرین فناوری های روز دنیا به خط تولید رسیده است این توانمندی را دارد تا با استفاده از پارچه های حوله ای تولید شده درجه یک، اقدام به تولید انواع حوله های دستی با کیفیت برتر نماید.

مرکز تولید کننده حوله دستی درجه یک

تولید کننده حوله دستی درجه یک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولید و فروش انواع حوله های دستی درجه یک که الیاف و مواد تشکیل دهنده اولیه آنها همگی از نوع نخ پنبه 100% می باشد توانسته است بالاترین کیفیت را در تولید محصولات خود اعمال نماید که محصولات تولیدی انها همگی از نوع درجه یک و مرغوب می باشد.

مرکز تولید حوله دستی ارزان

مرکز تولید حوله دستی ارزان

حوله های دستی با توجه به اینکه در احجام و ابعاد و اندازه های کوچک به خط تولید رسیده است قیمت تمام شده آنها همگی در رنج های ریالی ارزان و مقرون به صرفه ای تعیین و مشخص شده اند و این گروه تولیدی همواره سعی بر این داشته تا با قیمت گذاری در حدود و رنج های ریالی ارزان و متناسب با انواع بودجه ها ، میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

تولید کننده حوله دستی تبلیغاتی

تولید کننده حوله دستی تبلیغاتی

معمولا اغلب سازمانها و نهادها ی دولتی و خصوصی با فرارسیدن ایام عید نوروز اقدام به تهیه هدایای تبلیغاتی می نمایند که علاوه بر اینکه نماد و رسته کاری مرکز سفارش دهنده را در افکار عمومی ماندگار سازد ، بازدهی فوق العاده بالایی را نیز داشته باشد تا پیام تبلیغاتی را به صورت مکرر معرف حضور افراد گیرنده هدایای تبلیغاتی نماید.

قیمت حوله دستی زرین ساپ

قیمت حوله دستی زرین ساپ

با توجه به اینکه مقدار پارچه حوله ای مصرفی در تولید حوله های دستی زرین ساپ به مقدار اندک می باشد، لازم است این نکته را یاد آور شویم که کارشناسان این گروه تولیدی با هماهنگی با واحد کنترل کیفی کارخانه زرین ساپ همواره این توانمندی را دارد که انواع توان های مالی خریداران را در نظر گرفته باشد و محصولاتی را روانه بازار جهانی نماید که دارای مقرون به صرفه ترین قیمت ها می باشند.

ویژگی حوله دستی

ویژگی حوله دستی 

حوله های دستی با توجه به اینکه کاربردهای متفاوتی در اماکن مختلف مانند سالن های آرایشی ، آشپزخانه منازل و سرویس های بهداشتی  منازل مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا دارای کیفیت و تراکن بافت فوق العاده بالایی نیز هستندو مواد و متریال اولیه تشکیل دهنده آنها معمولا نخ پنبه 100% می باشد تا هیچ گونه حساسیت و آلرژی پوستی برای افراد مصرف کننده ایجاد ننماید.

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله های دستی که که گروه تولیدی حوله زرین ساپ اقدام به تولید و فروش انها می نماید همگی از نوع درجه یک و مرغوب بوده و در مکانهای مختلفی از قبیل باشگاه ها و هتل ها و همانطور که در موارد بالا توضیح داده شد درمصارف تبلیغاتی نیز کاربرد فراوانی دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما