مرکز تولید حوله هتلی در دنیا با فناوری های نوین

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز تولید حوله هتلی توانایی این امر را دارد تا با فروش عمده محصولات خود به سراسر دنیا نامی ماندگار و موثر از خود در عرصه صادرات و امور تجارت جهانی به ثبت رساند.

تولید حوله هتلی تبلیغاتی

تولید حوله هتلی تبلیغاتی

حوله هتلی تبلیغاتی به این صورت است که هر هتلی برای خود، حوله‌هایی را برای کاربردهای مختلف سفارش می‌دهد که آرم و اسم هتل روی حوله بافته یا چاپ و یا گلدوزی می‌شود. حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا(منظور از حوله‌ی اسپا حوله‌ای است که برای ماساژ مورد استفاده قرار می‌گیرد)

مرکز تولید حوله هتلی در دنیا با فناوری های نوین

مرکز تولید حوله هتلی در دنیا با فناوری های نوین

علاوه بر بهداشت و نظافت یکی از موارد دیگری که اهمیت محصولات حوله‌ای که هتل را چندین برابر می‌کند این است که حوله‌ها جز وسیله‌هایی هستند که اغلب می‌توان در پایان اقامت در یک هتل آن‌ها را به یادگار برداشت. این موضوع باعث شده که با هر بار استفاده مجدد از آن حوله خاطرات خوش سفر دوباره برای شما تداعی شود.

کیفیت تضمین شده حوله های تولیدی زرین ساپ موجب شده که در خرید و سفارش محصولات خود بهترین کیفیت را خواستار باشند تا هم میزان اهمیت آن‌ها به مشتریان را نشان دهد و همچنین دوام بیشتری داشته باشند. تمامی این‌ها به کنار یکی از مهمترین مواردی که مسافرین آن را مرتبط با کیفیت هتل و هتلداری می‌دانند جنس حوله‌ها و ملافه‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد

فروش حوله هتلی به صورت آنلاین

فروش حوله هتلی به صورت آنلاین

 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با دارا بودن یک تیم نرم افزاری قوی که متشکل از کانالهای اجتماعی مجازی و وبسایت های اینترنتی می باشد که این امکان را برای متقاضیان خرید که عمدتاً مسئولین مراکز اقامتی و هتل داران می باشد، فراهم نماید تا با روئیت محصول و بررسی ویژگی های منحصر به فرد آنها، سفارش خود را به ثبت رسانده و پس از تائید توسط واحد فروش و پرداخت وجه فاکتور ارسالی اقدام به خرید عمده آنها نمایند.

صادرات حوله هتلی

صادرات حوله هتلی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانایی این امر را دارد تا با تولید به میزان بی شمار انواع حوله های هتلی سهم قابل توجهی از صادرات انواع حوله های هتلی را به خود اختصاص دهد و در عرصه صادرات و ارسال محصولات حوله ای را به کشور های خارجی از جمله عراق ، روسیه ، بلاروس ، آذربایجان و … در خششی بی سابقه داشته باشد.

مرکز تولید حوله هتلی در حجم انبوه

مرکز تولید حوله هتلی در حجم انبوه

با توجه به تعدد مسافران در مراکز اقامتی و هتل ها و وجود تعداد بیشماری از مسافران در آنها تامین کالای بهداشتی مسافران از جمله وظایف اصلی هتل داران محسوب می شود که باعث رونق تولید حوله هتلی در حجم انبوه شده و موجب شده که خط تولید این مجموعه همواره در وضعیت فعال قرار گرفته و میزان فروش خوبی را به خود اختصاص دهد.

تولید حوله هتلی در انواع مختلف

تولید تولید حوله هتلی در انواع مختلفحوله های هتلی

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولید انواع حوله های هتلی اعم از حوله های تن پوش ، حمامی، دستی ، یکبار مصرف و … توانایی تامین انواع حوله های مصرفی مسافران هتل ها را دارا می باشد.گفتنی است که حوله های مصرفی هتل ها می بایست روزانه تعویض شده که این امر تاثیر فراوانی در رتبه بندی هتل ها و انتخاب مسافران به عنوان محل اسکان مجدد خود داشته و خواهد داشت.

مواد تشکیل دهنده در بافت حوله هتلی

مواد تشکیل دهنده در بافت حوله هتلی

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز تولیدکننده حوله هتلی با استفاده از بهترین و درجه یک ترین مواد و متریال اولیه که اکثراً نخ پنبه 100% بوده اقدام به تولید انواع حوله های هتلی می نماید که مطابق با استاندارد های جهانی بوده و محصولات حوله ای خود را با کیفیتی هر چه تمام تر حضور هتل داران و مسئولین مراکز اقامتی ارائه دهند.

ویژگی های حوله های هتلی

ویژگی های حوله های هتلی

  • ابعاد مناسب حوله، نه باید خیلی کوچک باشند و نه باید خیلی بزرگ باشند.
  • رنگ حوله با شستوشو نباید تغییری کند.
  • تا جای ممکن باید حوله‌ها ساده و سفید باشند و فقط دارای لوگو و نام هتل باشند.
  • باید آب گیری و قدرت جذب بالایی داشته باشد.
  • جنس الیاف مورد استفاده در حوله باید مرغوب باشد تا از بو گرفتن زود هنگام آن جلوگیری کند.
  • همچنین به یاد داشته باشید که حوله‌های هتلی علاوه بر ابعاد باید وزن مناسبی هم داشته باشند و بیش از اندازه سنگین نباشند.
  • حوله هتلی میتواند در ابعاد مختلف به عنوان حوله دست و صورت، حوله حمام، حوله استخر و حوله اسپا با آرم و لوگوی هتل تولید شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما