قیمت فروش عمده حوله زنانه مردانه و بچه گانه

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت فروش عمده حوله زنانه مردانه و بچه گانه، توانسته قشر عظیمی از بنکداران سراسر کشور را برای خرید این محصولات به سمت خویش جذب نماید. این حوله ها با طراحی زیبایی که دارند، بچه ها را برای استحمام تشویق می کنند.

خرید حوله تن پوش ارزان

 

خرید حوله تن پوش ارزان

با افتخار می توانیم اعلام داریم که  قیمت فروش عمده حوله در شرایط کاملا کنترل شده نگه داشته می شود و مشتریان بهترین کیفیت را با بهترین شرایط قیمتی خریداری می کنند و با خرید از سایت های معتبر طعم خریدی به صرفه را خواهند تجربه خواهند کرد. گروه تولیدی زرین ساپ با تولید حوله های تن پوش در مدل های متنوع با رنج قیمتی متناسب با انواع بودجه ها سعی بر این موضوع دارد تا همواره خدماتی در خور شآن مصرف کنندگان را ارائه دهد.

قیمت حوله تن پوش زرین ساپ

قیمت حوله تن پوش زرین ساپ

یکی دیگر از شرکت های موفق در تولید حوله تن پوش، زرین ساپ می باشد. این شرکت محصولاتش را در درجه های کیفی بالاتری عرضه می کند. با اینکه بیشترین تمرکز زرین ساپ در تولید حوله های زنانه بوده؛ اما آمار فروش شرکت نشان می دهد که حوله های مردانه نیز دست کمی از مدلهای زنانه نداشته و توانسته اند فروش خوبی را در بازار به نام خود ثبت کنند.

خرید حوله تن پوش بچه گانه با طرح کارتونی

خرید حوله تن پوش بچه گانه با طرح کارتونی

 

بنابراین پدر و مادرها در خرید حوله های بچه گانه علاوه بر کیفیت خوب آنها، طرح ها و رنگ های حوله ها رو نیز مورد بررسی قرار می دهند. گروه تولیدی حوله زرین ساپ توانسته با ایده گیری از نظرات مشتریان خود، انواع مدل حوله های تن پوش را با بهترین کیفیت تولید نموده و در اختیار بازار مصرف قرار می دهد.

قیمت حوله تن پوش زنانه

قیمت حوله تن پوش گلبافت زنانه

 

جهت خرید حوله تن پوش زنانه معیارهایی که در نظرتان ظاهر می شوند از این قبیل اند: قیمت کم و مقرون به صرفه حوله و سطح پوشش و محافظت آن، شستشوی آسان و داشتن احساس راحتی در آن. حوله تن پوش گلبافت زنانه که در کلکسیون کارخانه زرین ساپ موجود می باشد تقریبا تمامی فاکتورهای ایده آل بودن یک حوله تن پوش را دارا میباشد.

 

خرید حوله تن پوش مردانه

خرید حوله تن پوش مردانه

 

خرید حوله تن پوش مردانه شرکت زرین ساپ از سمت خریداران، بیشتر از سایر مدلها بوده و این را می توان از آمار فروش این تولیدی به خوبی متوجه شد.حوله های تن پوش از زمانی که در بازار عرضه شده اند توانسته اند میزان فروش خود را در بازار تثبیت نمایند. از این رو جزو قدیمی های صنعت حوله محسوب می شوند و اگر فروش آنها خیلی بیشتر از سایر مدلهای جدید حوله میباشد، نباید تعجب کرد. البته نوع کاربرد حوله نیز در میزان فروش آن تاثیرگذار می باشد؛ لکن در این مورد هم باز برتری از آن حوله های تن پوش می باشد.

قیمت فروش عمده حوله

قیمت فروش عمده حوله

 

حوله های تن پوش گروه تولیدی زرین ساپ در انواع مختلف طرح ها و رنگ ها با درجه کیفی بسیار بالا به  صورت عمده  به فروش می رسد. قیمت فروش عمده حوله این روز ها با افزایش چشمگیری روبه رو شده است. کارخانه زرین ساپ حوله های تن پوش تولیدی خود را در بالاترین کیفیت همراه با نازلترین قیمت ها تولید و به بازار جهانی عرضه می نماید.

جهت خرید حوله تن پوش با قیمت های مقرون به صرفه و به صورت عمده با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا خریدی آسوده و مطمئن را تجربه نمایید. ما به شما اطمینان می دهیم تا با ارائه قیمت فروش عمده حوله در رنج ارزان، تنها با یکبار خرید از ما مشتری همیشگی ما خواهید شد.

مدل حوله تن پوش بچه گانه

مدل حوله تن پوش بچه گانه

 

شرکت زرین ساپ یکی از استراتژی های کارآمد جذب مشتریان کلان را همین تخفیفات ویژه می داند. این تولیدی با کاهش نرخ در برخی مناسبتهای سال، توانسته فرصتهای ویژه ای را برای مشتریان عمده فراهم نماید تا جهت خرید عمده محصولاتی نظیر حوله های تن پوش برای تمامی اقشار به خصوص کودکان، بتوانند اقدام کرده و با قیمتی مناسبتر تهیه نمایند.

 

سایزبندی حوله بچه گانه

سایزمناسب سنطول حوله از سرشانهدور حوله به صورت باز شده
702 تا 4 ساله70 سانتی متر80 سانتی متر
804 تا 6 ساله80 سانتی متر90 سانتی متر
906 تا 9 ساله90 سانتی متر100 سانتی متر
1009 تا 12 ساله100 سانتی متر110 سانتی متر
11012 تا 16 ساله110 سانتی متر120 سانتی متر

 

حوله های تن پوش بچه گانه در سایزبندی های مختلفی و مناسب گروه های سنی مختلف تولید و به مرحله فروش عمده می رسند. این سایزبندی ها بر اساس طول حوله از سرشانه و دور حوله به صورت بازشده مشخص شده اند. حوله های تن پوش بچه گانه زرین ساپ در ابعاد استاندارد و حساب شده متناسب با آناتومی بدن کودک به شرح جدول فوق تولید شده اند:

 

معیار های انتخاب صحیح حوله

معیار های انتخاب صحیح حوله

یکی از ویژگی های انتخاب حوله ایده آل اینست که رنگ حوله تولید شده به آسانی در اثر شستشو یا در برابر نور آفتاب از بین نرود. علاوه براین، نکته ای که باید در هنگام خرید حوله در نظر گرفت،این است که جنس، کیفیت، اندازه و دوام  حوله باید مورد توجه قرار گیرد. کارخانه تولید حوله زرین ساپ با به کارگیری ماشین آلات و تکنولوژی های نوین بافندگی، رنگرزی و همچنین داشتن کادری مجرب و فعال، نظارت و مدیریت مستقیم، دقیق و همه جانبه در فرآیند تولید حوله، همواره در تلاش بوده است تا این نکات و معیارهای بسیار مهم را به شکلی دقیق، حرفه ای و متناسب با استاندارهای صنعت نساجی در کارخانه تولیدی زرین ساپ رعایت نماید و تاکنون در این زمینه موفق به جلب رضایت مشتریان خود شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما