قیمت حوله پالتویی در بازار | خرید حوله پالتویی زنانه و مردانه با قیمت ارزان

خرید حوله ارزان قیمت پالتویی با طرح و رنگ بسیار شیک و جذاب با قیمت های ارزان از طریق این سایت به صورت آنلاین و تضمینی بدون نیاز به مراجعه حضوری و با دریافت نمونه کار قبل از سفارش، صورت میگیرد. جهت خرید این محصول همین حالا تماس بگیرید.

 

 

تولیدی حوله ارزان قیمت در تبریز

تولیدی حوله ارزان قیمت در تبریز

تولیدی حوله ارزان قیمت در تبریز محصولات خود را با بهترین کیفیت ها تولید و روانه بازار می کند. شهر تبریز یکی از شهر های اصلی در زمینه تولید حوله و حوله بافی می باشد که از بزرگترین تولید کنندگان آن مجموعه زرین ساپ می باشد که برند خود را جهانی ساخته و محصولات خود به کشور های خارجی و اروپایی صادر می نماید.

حوله های پالتویی با بهترین مواد اولیه و با دستگاه های تمام اتوماتیک به گونه ای طراحی میشوند که دوام و ماندگاری بلایی داشته و در شرایط مختلف خراب و یا پوسیده نشوند. همچنین این حوله ها مناسب برای سفر و مصارف خانگی و حتی مناسب برای استخر ها هستند.

سایت فروش حوله عمده

سایت فروش حوله عمده

سایت فروش حوله عمده با دارا بودن بیش از هزاران مدل حوله توانسته کلیه محصولات خود را به شکل آنلاین و اینترنتی به فروش رساند. فروش اینترنتی محصولات از جمله محصولات حوله با توجه به نیاز کشور بسیار رواج یافته است.

زرین ساپ فعالیت خود را از شهر تبریز آغاز نموده است اما به دلیل اینکه محصولات خود را اینترنتی به فروش می رسد توانسته بدون نیاز به حضور و نمایندگی های فروش به سر تا سر کشور و حتی کشور های خارجی محصولات بسیاری را ارسال نماید.
صادرات انواع حوله ارزان قیمت از جمله دست آورد های زرین ساپ بوده است.

خرید انواع حوله های پالتویی

خرید انواع حوله های پالتویی

حوله های پالتوی برای جلب رضایت مشتریان و نیاز بازار در تنوع بسیار گسترده ای از طرح، مدل و سایز برای زنان، مردان و کودکان در انواع بی شماری موجود هستند که موارد زیر به این امر اشاره دارد.

  • کلاه دار
  • بی کلاه
  • اسپورت
  • ست چند تکه
  • تکی
  • عروس و داماد
  • و…

انتخاب طرح، سایز و مدل این حوله های بر عهده مشتری و بدون محدودیت است. تنوع محصولی بالا موجب شده است تا این مجموعه به یکی از مجموعه های قدر و قدرتمند تبدیل گردد.

خرید اینترنتی حوله نوزادی با کیفیت

خرید اینترنتی حوله نوزادی با کیفیت

خرید اینترنتی حوله نوزادی با کیفیت به صورت عمده توسط بنک داران صورت می گیرد. خرید اینترنتی حوله کودک را نمی توان از طریق همه ی سایت های موجود تجربه نمود و باید در انتخاب برند و سایت های فروش بسیار دقت و توجه نمود.

پوست کودکان حساس ترین نوع پوست می باشد که باید از آن بسیار مراقبت نمود پس کیفیت حوله در اینجا امری بسیار حائز اهمیت می باشد. زرین ساپ حوله ها کودک را در بهترین سطح کیفی تولید می نمایند و با نازلترین قیمت ها به بازار عرضه می نماید پس با اطمینان کامل می توانید از این محصول خریداری نمایید.

قیمت حوله پالتویی در بازار

قیمت حوله پالتویی در بازار

قیمت حوله پالتویی در مجموعه زرین ساپ کاملا مقرون به صرفه تر از سایر تولید کنندگان می باشد این مجموعه تولیدی با اعمال کمترین سود همواره سعی دارد در مجموعه خود بیشترین فروش را داشته باشد و تاکنون با در نظر گرفتن میزان بودجه عمومیت افراد خریدار در بازار عمده فروشی جزو موفق ترین تولید کنندگان و مراکز فروش عمده در سطح کشور و دنیا شناخته شود.

فروش جدید ترین حوله پالتویی در کشور

فروش جدید ترین حوله پالتویی در کشور

جدیدترین حوله های پالتویی در کشور به صورت مستقیم در حال عرضه به فروشندگان عمده و تک فروش می باشد.

حوله پالتویی یا تن پوش به علت پوشش کامل بدن و یا پوشش بدن و سر به صورت همزمان خریداران زیادی دارد .

واردکنندگان برتر مدل های مختلف حوله پالتویی در کشور

واردکنندگان برتر مدل های مختلف حوله پالتویی در کشور

از وارد کنندگان برتر حوله های پالتویی به کشورهایی مثل چین و هند میتوان اشاره کرد که بر خلاف ظاهر نشان میدهند اما در لیست بهترین ها قرار دارند.

حوله‌ام باید چه جنسی داشته باشد؟

معمولاً الیاف حوله در قیمت حوله بسیار تأثیرگذار می‌باشد. برندهای مختلف برای تولید حوله، یکی از الیاف زیر را به عنوان ماده اصلی مورد استفاده قرار می‌دهند:

·         پنبه

·         پنبه و الیاف پلی استر

·         بامبو

·         پشم

·         میکروفایبر

خرید حوله پالتویی زیر قیمت بازار

خرید حوله پالتویی زیر قیمت بازار

یکی از دلایلی که باعث خرید حوله زیر قیمت بازار می شود وجود پنبه و جنس حوله است .

پنبه یکی از محبوب‌ترین الیاف تولید حوله در بین تولیدکنندگان حوله می‌باشد. پنبه قابلیت جذب آب بالایی دارد و به آسانی قابل شستشو می‌باشد.

حوله‌هایی که از الیاف پنبه‌ای تولید می‌شوند جزو محصولات ارگانیک طبقه بندی می‌شوند. البته برخی از حوله‌های پنبه‌ای از پنبه ارگانیک تولید نمی‌شوند و پنبه‌ی موجود در الیاف آن از جنس پنبه‌ي مصنوعی می‌باشد.

در صورتی که به دنبال خرید حوله‌ ارزان قیمت هستید، مراقب این نوع حوله‌ی پنبه‌ای باشید. حوله‌ی تولید شده از پنبه‌ی مصنوعی از نظر کیفیت نسبت به نوع ارگانیک بسیار ضعیف‌تر می‌باشد.

حوله‌ی تولید شده از پنبه و الیاف پلی استر نسبت به حوله‌های پنبه‌ای در نرمی، لطافت و سبکی تفاوت چشمگیری دارند. این نوع از حوله‌ها معمولاً ضخیم هستند. به همین دلیل از قدرت جذب بالایی برخوردارند.

پخش عمده رنگ های مختلف حوله پالتویی

پخش عمده رنگ های مختلف حوله پالتویی

همانگونه که وجود رنگ تاثیر بسیار زیادی در روحیه انسان دارد در خرید لوازم نیس موثر است چرا که رنگ های شاد در انرژس و روحیه تاثیر مستقیم دارند.

در صورتی که شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نسبت به بسیاری از مواد و الیاف آلرژی دارید،حتماً حوله‌هایی با الیاف بامبو را امتحان کنید. این نوع حوله به دلیل خواص الیاف بامبو ضد باکتری و ضد میکروب می‌باشند. حوله با الیاف بامبو بسیار سبک می‌باشد و قدرت جذب بسیار بالایی دارد اما برای فصول سرد انتخاب خوبی به حساب نمی‌آید.

حوله‌های پشمی برای فصول سرد فوق‌العاده هستند. اگر به دنبال خرید حوله ارزان هستید به هیچ عنوان به حوله‌های پشمی فکر نکیند. این نوع حوله دارای قیمت نسبتاً بالایی می‌باشد.

این حوله چروک نمی‌شود و تقریباً بیشترین میزان آبگیری در بین حوله‌ها را دارد. حوله‌های پشمی باید در دمای پایین شستشو شوند. بزرگترین ضعف این نوع حوله به مدت زمان طولانی خشک شدن آن مربوط می‌باشد.

مزایای استفاده از حوله پالتویی

مزایای استفاده از حوله پالتویی

از مزایای حوله پالتویی به آب گیری بیشتر و بهتر و پوشش کامل بدن و به علاوه پوشش‌ همزمان سر و بدن می توان اشاره کرد.

در چه ابعادی حوله وجود دارد؟

علاوه بر جنس الیاف حوله، ابعاد و سایز حوله‌ها نیز در قیمت حوله تأثیرگذار می‌باشد. به صورت کلی در ۶ کلاس عمومی حوله تولید می‌شود. این ابعاد در کارخانه‌های مختلف دارای اندکی تفاوت می‌باشد. اما به صورت کلی در هر فروشگاه حوله، فروش حوله در ۶ دسته زیر انجام می‌شود:

·         حوله صورت

·         حوله مهمان

·         حوله دست‌شویی

·         حوله حمام

·         حوله حمام بزرگ

·         حوله استخری

بازار بزرگ فروش حوله پالتویی

بازار بزرگ فروش حوله پالتویی

آنچه که باید در مورد حوله ها بدانیم:

۱- حوله، پارچه ای است که از نخ پنبه ای و بعضا مقداری ویسکوز و و یا بامبو در آن اضافه می نمایند بافته می گردد.

۲- نخ پنبه در حالت طبیعی به دلیل وجود روغن پنبه در درون خود به هیچ وجه آبگیر نیست .

۳-برای آبگیر شدن نخ پنبه که به اصطلاح به آن “هیدروفیل” کردن می‌گویند قبل از رنگرزی عمل پخت انجام می گردد.

۴- حوله هایی که خوب پخته نشده باشند آبگیر نبوده و این همان چیزی است که بعضا در زبان عام گفته می شود که “مواد دارد”.

۵- حوله ای که پخت نگردد همیشه هنگام مصرف بوی بدی میدهد.

۶-حوله به هنگام بافت از یک متن و یک خااب تشکیل می شود متن را ما ندیده بلکه صرفاً نخ خاب با ما در تماس است.

۷- نخ خاب به صورت U تشکیل می‌شود و هیچ نقشی در استحکام پارچه ندارد و اگر آن را بکشیم تا آخر به صورت نخ کش خارج می گردد.

۸- بعضا بعضی بافندگان برای ارزان تر شدن محصول نخ های متن و پود را پخت نمی کنند و فقط خاب را “هیدروفیل” می نمایند در نتیجه حوله آبگیر میشود ولی بوی بد همیشه می آید.

۱۰- چرا حوله ها بعضا  و نرم و بر زنده هستند ؟

حوله از نخ بافته می‌شود این نخ ها در هنگام بافت تحت کشش هستند اگر نخها زود به زود پاره شوند راندمان دستگاه بافندگی حوله پایین آمده و تولید کم می‌شود دستگاه نیز نیاز به تعمیرات بیشتر خواهد داشت لذا باید کاری کرد که نخ ها مقاوم باشند.

عرضه مستقیم حوله پالتویی به بازارهای جهانی

عرضه مستقیم حوله پالتویی به بازارهای جهانی

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی  برای عرضه مستقیم به بازارهای جهانی حوله های پاکپوش هستند که بسیار نرم و لطیف هستند و آبگیری مناسبی دارند.

مقاومت نخ حوله تن پوش را دو چیز تعیین می کند:
الف- طول الیاف
ب – میزان تاب نخ در ریسندگی و دولاتابی (در نخ های دولا)

تهیه نخ در پنبه با طول الیاف بلند باعث گرانی می گردد و این مطلوب تولیدکنندگان کوچک که به دنبال رقابت در قیمت هستند نمی‌باشد، لذا به دنبال راه دوم می‌روند و نخ های پرتاب را خریده و دولاتابی می کنند و به اصطلاح نخ دولا شده را می خرند.

نخ دولا با تاب زیاد (که البته آن هم حدی دارد) مقاومت بهتری دارد در نتیجه راندمان بهتری می دهد و این مطلوب بافنده است ولی در نهایت محصولات تولید شده زیر دست زبر و خشنی دارند و حوله به نظر ضخیم می رسد.

دولا بودن نفت باعث سنگین شدن حوله می گردد این هم مطلوب بافنده است.

در نقطه مقابل بافندگانی که  مشتریان با توقع بالاتری دارند و حاضرند هزینه کیفیت را بدهند از نخ با کیفیت که از پنبه شانه شده یا الیاف بلند درست شده استفاده می کنند و محصول سبک تر است و این یعنی افت تولید. معنی بعدی آن گرانتر بودن محصول به ازای واحد تولید است.

نخ با الیاف بلند لازم نیست تاب زیاد داشته باشد لذا محصول نرم تر است .در این حالت بافنده می‌تواند از نخ “تک لا” استفاده کنند که باز هم لطافت خود را بیشتر میکند.

بالاترین تکنولوژی تولید نخ پنبه از نخ های با تاب صفر می توان نام برد که نام دیگر آن “میکرو کتان” است.در این نخها پنبه در اطراف یک نخ مصنوعی گذاشته می شود و هیچ تابی به آن داده نمی شود،

کشش نخ در هنگام بافت توسط نخ مصنوعی تحمل می کردند پس از بافت به رنگرزی رفته و در دمای ۹۰ درجه آن نخ مصنوعی آب شده و از بین می رود، اکنون آنچه مانده است نخی پنبه ای است با پف زیاد، “تو گویی خود پنبه را به صورت میزنی. این نوع حوله بسیار با کیفیت است.

بزرگترین کشورهای تولید کننده حوله پالتویی

بزرگترین کشورهای تولید کننده حوله پالتویی

چین     112
2      اتحادیه اروپا     75
3      هند     18
4      ایالات متحدهامریکا     14
5      ترکیه     13
6      کره جنوبی     12
7      تایوان     10
8      هنگ کنگ     10
9      پاکستان     9
10      ژاپن     6
11       ویتنام     5
12      اندونزی     5
13      تایلند    4
14      امارات    3
15      مکزیک    1

جنس اولین عامل کیفیت حوله:

برای این‌که متوجه کارآیی حوله انتخابی‌تان شوید. حتماً جنس حوله انتخابی را در که در قسمت توضیحات درج‌شده در نظر بگیرید. جذب رطوبت مهم‌ترین فاکتور شما در خرید حوله باکیفیت است. حوله‌ها با جنس پنبه بالاترین قدرت جذب رطوبت رادارند. اگر حوله از جنس الیاف مصنوعی باشد بهترین گزینه برای جذب‌کنندگی خوب رطوبت ابریشم مصنوعی است. به‌هیچ‌ وجه حوله‌هایی که از جنس ویسکوز هستند را خریداری نکنید زیرا بعد از چند بار شستن لطافت خود را از دست می‌دهند. حوله‌ها نباید صد در صد دارای الیاف پنبه یا پلی‌استر یا ابریشم مصنوعی باشند. آن‌ها باید در مخلوط الیاف خود 10% مخلوط کتان نیز داشته باشند.

فروشندگان حوله پالتویی در کشور

فروشندگان حوله پالتویی در کشور

فروشندگان حوله پالتویی در کشور در راستای عرضه مستقیم به فروشندگان عمده فروش و تک فروش در بازار مرکزی در تلاش هستند تا بهترین و برترین کیفیت را انتقال دهند.

پس از آنکه در یک فروشگاه حوله از جنس و اندازه حوله اطمینان حاصل کردید، گزینه‌ی بعدی وزن حوله می‌باشد. وزن حوله نشان دهنده‌ی کیفیت حوله می‌باشد.

با افزایش وزن حوله، قیمت حوله نیز افزایش می‌یابد. معمولاً حوله‌ها با توجه به کاربردشان دارای وزن متفاوتی می‌باشند. در همه‌ی آشپزخانه‌ها حوله‌های متعددی وجود دارد که این حوله‌ها از نظر جنس، سایز و وزن متفاوت می‌باشند.

وزن حوله‌ی مدنظر شما باید با کاربرد آن تناسب داشته باشد.

کارخانجات تولید حوله پالتویی در ابعاد مختلف

کارخانجات تولید حوله پالتویی در ابعاد مختلف

حوله در ابعاد و سایزهای مختلف تولید میشود‌.

ابعاد و سایز های گوناگون و متنوع حوله ها در اصل وابسته به کارایی و موردی دارند که استفاده میشوند .

برای مثال سایز حوله استخر با حوله دست صورت دقریبا دو تا سه برابر است.

یا حوله تن پوش و پالتویی با حوله ساده و تماما ابگیر فرق دارد .

صادرات حوله پالتویی

صادرات حوله پالتویی

فروشگاه حوله پالتویی در تبریز و دیگر شهر های کشور از چند دهه قبل اغاز به کار کرده اند. خرید و فروش اینترنتی حوله پالتویی ارزان قیمت با کیفیت های بسیار مرغوب و رضایت بخش از هدف های اصلی عرضه کنندگان این محصولات می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما