قیمت حوله تن پوش در بهترین برند ها

قیمت حوله تن پوش زنانه در تبریز نسبت به سایر شهرها بسیار پایین است و این موضوع به ویژه زمانی که خریدار قصد خرید عمده را دارد، به وضوح حس می شود.

قطب فروش و تولید حوله تن پوش

قطب فروش و تولید حوله تن پوش

تبریز ذاتا جزو قطبهای تولید و تامین حوله می باشد و اگر اختلاف قیمت را در مقایسه این شهر با سایر بازارها احساس نکنیم باید تعجب کرد. اما سخن اینجاست که حتی در بازار تک فروشی و مخصوص مصرف کنندگان نیز این تفاوت قیمت دیده می شود؛ بطوری که اکثر مسافران هنگامی که به تبریز سفر می کنند، یکی از محصولاتی که از بازار آن برای خود تهیه کرده و به سوغات می برند، حوله می باشد.

قیمت حوله تن پوش زرین ساپ

قیمت حوله تن پوش زرین ساپ

یکی دیگر از شرکت های موفق در تولید حوله تن پوش، زرین ساپ می باشد. این شرکت محصولاتش را در درجه های کیفی بالاتری عرضه می کند. با اینکه بیشترین تمرکز زرین ساپ در تولید حوله های زنانه بوده؛ اما آمار فروش شرکت نشان می دهد که حوله های مردانه نیز دست کمی از مدلهای زنانه نداشته و توانسته اند فروش خوبی را در بازار به نام خود ثبت کنند.

خرید حوله تن پوش ارزان

خرید حوله تن پوش ارزان

حوله تن پوش در حال حاضر تنوع بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود. تولید کننده های حوله در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. یکی از معتبرترین مراکز عمده تولید حوله در حال حاضر در شهر تبریز، کارخانه تولیدی زرین ساپ می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت حوله تن پوش میتوانید از طریق سایت اینترنتی و یا کانال های ارتباطی مانند تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ با بخش مدیریت فروش این مجموعه در ارتباط باشید و پس از ثبت سفارش و تائید آن کالای خود را تحویل بگیرید.

 

قیمت حوله تن پوش دخترانه

قیمت حوله تن پوش دخترانه

حوله های تن پوش دخترانه تولید شده کارخانه زرین ساپ بنا به نسبت کیفیت و انواع مختلفی که دارند از قیمت های متفاوتی هم بهره مند هستند. البته گفتنی است که کارخانه زرین ساپ سعی در تولید حوله هایی دارند که با تقاضای بیشتری در بازار روبه رو هستند.لازم به توضیح می باشد حوله های دخترانه زرین ساپ در تلاش است تا با تولید حوله هایی که متناسب با ذوق و سلیقه خریداران است را به بازار عرضه کند.

خریدحوله های تن پوش کلاه دار

خریدحوله های تن پوش کلاه دار

حوله های تن پوش  از حوله های بسیار محبوب در بین خریداران و مصرف کنندگان می باشد. از ویژگی اصلی و شگفت انگیز این حوله ها لباسی بودن آن ها است به این گونه که در غالب لباس دوخته می شود. این حوله ها بسیار راحت و سبک هستند و اکثر خریداران حوله این نوع حوله را خریداری می نمایند. حوله های تن پوش در نوع کلاه دار علاوه بر راحتی که دارد دارای کلاه می باشد تا سر و موی مصرف کننده را تحت پوشش قرار دهد و از سرما محافظت نماید همچنین باعث خشکی مو پس از استحمام می شود.

صادرات حوله

زرین ساپ یک مزیت دیگر نسبت به سایر شرکتها دارد و آن، عرضه محصولات خود در کشورهای دیگر می باشد که توانسته صادرات حوله های تن پوش را نیز با قدرت بیشتری استارت بزند و این، نشان از کیفیت متناسب با قیمت حوله تن پوش زرین ساپ می باشد.

حوله تن پوش تاچ

حوله تن پوش تاچ

تاچ، یکی از برندهای وارداتی حوله می باشد که توانسته از ترکیه وارد بازار ایران شده و اول از همه در بازار تبریز خود را به معرض نمایش گذاشته است. این برند در تولید کالاهای خواب و حوله های تن پوش بسیار موفق عمل می کند و این روزها، در بازار پرتلاطم ایران خوش می درخشد.حوله هایی که توسط تاچ در بازار عرضه می شوند، اکثرا زنانه هستند و قیمت حوله تن پوش های آن بسیار خوب است که سبب شده تا سایر شهرها نیز جهت تهیه عمده و حتی خرده این محصول، به بازار تبریز مراجعه نمایند.

حوله تن پوش هنر

حوله تن پوش هنر

در مقابل تاچ، یکی از برندهای موفق داخلی، حوله هنر می باشد که این هم بیشتر روی حوله های تن پوش زنانه تمرکز می گذارد.حوله هنر اکثر محصولاتش را در قالب سرویس حوله عرضه می کند که برای خریدارانی که طالب یک مجموعه کامل از حوله ها هستند انتخاب خوبی می تواند باشد. البته کیفیت حوله های هنر را نیز نباید از یاد برد. این برند توانسته بهترین قیمت را در مقایسه با کیفیت مناسبش ارائه دهد که در مقابل برندهای وارداتی، یک رقیب خوب به حساب می آید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما