قیمت حوله بچه گانه در برندهای مختلف

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله بچه گانه در پایین ترین رنج و فراهم نمودن امکان تهیه این حوله ها در برند های مختلف و با قیمت ارزان و سطح کیفی بالا توانسته است محصولاتی درخور شان و منزلت شما مصرف کنندگان گرامی را به بازار جهانی عرضه کند.

خرید حوله نوزاد به صورت اینترنتی

خرید حوله نوزاد به صورت اینترنتی

حوله نوزاد یکی از ضروری ترین وسایل شخصی هر کودکی برای استحمام است. نوزادان بعد از هر بار حمام رفتن نیازمند گرم شدن با حوله مخصوص خود هستند. به همین دلیل گروه تولیدی زرین ساپ انواع ست حوله نوزاد را تهیه و تولید کرده و در این فروشگاه اینترنتی در معرض فروش گذاشته است. در ادامه به اهمیت استفاده از حوله مرغوب نوزادان اشاره خواهیم کرد و شما را با این کالای بهداشتی آشنا می کنیم.

خرید حوله نوزاد به صورت اینترنتی

قیمت حوله بچه گانه

 

گروه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله بچه گانه در پایین ترین رنج توانسته است محصولات حوله ای خود را متناسب با توان مالی و بودجه مشتریان و خریداران گرامی ،تولید و به بازار جهانی عرضه کند. امید است تا با استقبال از فروش حوله های بچه گانه و نوزاد بتوانیم تولیدات خود را به حداکثر برسانیم و نامی ماندگار در صنعت تولید حوله به ثبت رسانیم.

قیمت حوله بچه گانه

خرید حوله نوزادی با سرویس کامل

فارغ از تمامی این صحبت هایی که انجام شد، بایستی بدانیم شرکت هایی مثل زرین ساپ، آیا محدودیتی در تامین حوله های نوزاد دارند یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال، اول از همه باید بدانیم حوله های نوزادی در چند مدل وارد بازار می شوند؟ دو دسته کلی می توان برای این حوله را در نظر گرفت؛ یکی حوله های تکی و دیگری سرویس حوله.

سرویس حوله ها امروزه به سبب جمع و جور بودن و قیمت مناسب، بیشترین طرفدار را دارند. از این رو تمرکز زرین ساپ نیز روی عرضه این نوع از حوله هاست و تاکنون توانسته پوشش خوبی را روی بازار کلانشهرها داشته باشد که نشان از قدرت بازاریابی و تبلیغات آن دارد .

 

خرید عمده حوله نوزادی دستی و حمامی

 

حوله های نوزادی توسط بنک داران و ارگانها به صورت عمده و با قیمت حوله بچه گانه در رنج ارزان خریداری می گردد. این نوع از حوله ها فقط در این سایت اینترنتی به صورت عمده به فروش می رسد. با خرید از تولیدی حوله نوزادی بسیاری از هزینه های اضافی خود را کاهش دهید. تولید حوله های دستی و حمامی در کشور ما به دلیل تقاضا و مصرف بالایی که دارد بسیار زیاد می باشد به همین علت است که حوله های نوزادی هم در این دو نوع از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند که نتیجه فروش بالا تولید انبوه بوده است.

 

قیمت حوله پالتویی کودک

 

با وجود اینکه خرید اینترنتی حوله لباسی کودک در عصر جدید رواج پیدا کرده است و باید به این نکته توجه داشت که لیست قیمت حوله پالتویی کودک دائما دارای نوسان میباشد و به دلیل اینکه قیمت اجناس روز به روز در حال تغییر است ، دارای نرخ ثابت نیست.حوله پالتویی بچه گانه به راحتی توانایی خشک کردن بدن کودک را دارا می باشد.

خرید حوله پالتویی کودک به سهولت و با یک تماس با مدیریت فروش انجام می پذیرد.همچنین اگر از طرح های کارتونی و جذاب روی حوله استفاده شده باشد، برای حمام رفتن فرزند شما  ممکن است بسیار اشتیاق آور باشد. شما والدین گرامی با انتخاب رنگ زیبای حوله پالتویی بچه گانه برای فرزندتان می‌توانید نشاط و شادی به او هدیه دهید.

 

انواع حوله بچه گانه و نوزاد

حوله های بچه گانه در انواع و طرح های مختلف مثل:
• پالتویی
• دستی
• تن پوش
• استخری
• و…
و در انواع دخترانه و پسرانه تولید و عرضه میشوند.

 

سایز مناسب حوله نوزاد

 

به طور کلی حوله باید کمی بزرگ‌تر از اندازه نوزادان باشد تا به خوبی دور نوزاد را بگیرد و او را از خطر سرماخوردگی محافظت نماید. بنابراین برای نوزادان تازه متولد شده حوله هایی با ابعاد ۷۰ در ۷۰ سانتی متر حداقل سایزی است که مورد استفاده قرار می گیرد و کم تر از آن اصلاً توصیه نمی شود. اگر به دنبال در آغوش گرفتن نوزاد تازه متولد شده خود هستید و می خواهید او را به کمک یک حوله دورپیچ کاملاً پوشش دهید. می توانید از حوله ها در ابعاد ۸۰ در ۹۰ سانتی متر استفاده کنید و با آن نوزاد را خطر سرما خوردگی حفظ کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما