قطب فروش حوله دستی در دنیا

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان قطب تولید کننده و فروش حوله دستی آمادگی خود را جهت انعقاد قرارداد فروش و تولید انواع محصولات حوله ای با فناوری های نوین ،اعلام می دارد. امید است همکاری های لازمه در این زمینه صورت پذیرد.

 

فروش حوله دستی با نازلترین قیمت

فروش حوله دستی با نازلترین قیمت

گروه تولیدی حوله زرین ساپ همواره بر این اصل پایبند است تا انواع توان های مالی خریداران را پشتیبانی نماید. حوله‌های دستی زرین ساپ مقاومت بیشتری در مقابل رشد و تکثیر باکتری‌ها دارد.حوله های دستی تولیدی زرین ساپ کاملا آنتی باکتریال ، ضد حساسیت، نرم و لطیف می باشد و به هیچ وجه بوی نم به خود نمی گیرد. رنگ حوله کاملا ثابت می باشد و در مقابل نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهد.

 

قطب فروش حوله دستی

 

قطب فروش حوله دستی 

گروه تولیدی حوله زرین ساپ با داشتن پرسنل توانمند در امور تولید و فروش مجموعه خود توانسته است به عنوان مرکزی سرشناس در سطح کشور شناخته شود. حوله های دستی کارخانه زرین ساپ بسیار کاربردی و زیبا به‌صورت دو رو آبگیر طراحی شده است تا با قدرت و سرعت بیشتری آب و رطوبت موجود روی پوست بدن را به خود جذب کند.

فروش حوله دستی با کیفیتی مطلوب

فروش حوله دستی با کیفیتی مطلوب

بعد از شستن دست و صورت در سرویس بهداشتی یا هنگام کار کردن در آشپزخانه باید از دستمال یا حوله‌ای نرم و بهداشتی استفاده کرد تا پوست حساس این قسمت‌های بدن دچار آسیب‌دیدگی نشوند. حوله دستی زرین ساپ یکی از بهترین محصولات موجود است که از الیاف طبیعی پنبه ساخته شده است و لطافت و نرمی بسیار خوبی دارد؛ بنابراین هنگام استفاده از آن، پوستتان آزرده نخواهد شد.

فروش حوله دستی در تیراژ بالا

فروش حوله دستی در تیراژ بالا

فروش حوله دستی با توجه به تقاضای عمومیت افراد جامعه و با توجه به این امر که کیفیت بافت حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ بر هیچ شخصی پوشیده نیست درخواست تولید و فروش این نوع از حوله ها در تیراژ بالا انجام می پذیرد. پنبه علاوه بر لطافت ، در مقایسه با برخی الیاف مصنوعی باعث بروز حساسیت یا آلرژی برای افراد مختلف نمی‌شود. حوله‌ی زرین ساپ دارای ابعاد متوسط و کوچک بوده و این سایز حوله برای استفاده شخصی در منزل کاملا استاندارد است.

 

 

فروش حوله دستی به صورت عمده

فروش حوله دستی به صورت عمده

لطافت و قدرت جذب اب این محصول واقعا عالی هست و پساب رنگ ندارد . به مرور زمان کمرنگ نخواهد شد. این محصول از ویژگی دورو نخ برخوردار است که قابلیت جذب اب از دوطرف را دارد . تراکم بافت به کار رفته در این حوله بالا هست که حس ضخیم بودن به شما دست خواهد داد . تنها نقطه ضعف این محصول به نظر بعضی از افراد میتواند ناهماهنگی بافت با طرح باشد .

 

قیمت فروش حوله دستی آشپزخانه

قیمت فروش حوله دستی آشپزخانه

یکی دیگر از محصولات دیگری که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید آنها نموده است و برای  راحتی و رفاه و سهولت در خشک نمودن پوست دست بانوان خوش سلیقه تولید شده است ، حوله های زرین ساپ می باشد که با طراحی ساده و در عین حال زیبا می‌تواند جای خود را در خانه‌ی بانوان با سلیقه پیدا کند. با آویز کردن حوله در نزدیکی سینک آشپزخانه، بعد از شستن ظروف به‌راحتی دست‌هایتان را خشک خواهید کرد.

 

کاربرد حوله دستی برای مصارف گوناگون

کاربرد حوله دستی برای مصارف گوناگون

 

کاربرد الیاف پنبه‌ای در حوله دستی زرین ساپ آن را به انتخابی ایده ال برای خشک کردن دست‌ها و صورت تبدیل کرده است. پنبه از‌جمله الیاف طبیعی است که نرمی مطلوبی دارد و برخلاف اکثر الیاف مصنوعی باعث ایجاد حساسیت یا تحریک پوست نمی‌شود ؛ بنابراین این حوله دستی برای افرادی که پوستی حساس دارند، پیشنهادی مناسب به شمار می‌آید؛ علاوه بر این موارد، پنبه قدرت بسیار بالایی در جذب آب دارد و به‌سرعت رطوبت موجود روی دست و صورت را به خود می‌گیرد.

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

ویژگی حوله دستی زرین ساپ

حاشیه‌ی این مدل با طرحی زیبا تزیین شده است تا هنگام قرار دادنش در معرض دید، ظاهری مناسب داشته باشد؛ به‌این‌ترتیب اگر برای تکمیل لوازم سرویس بهداشتی یا آشپزخانه‌ی خود به‌دنبال یک یا چند حوله‌ی زیبا و با‌کیفیت هستید، حوله دستی تولیدی کارخانه زرین ساپ گزینه‌ای عالی برای شماست.

انواع حوله های دستی

 

  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله هتلی دستی
  • حوله دستی گلدار
  • حوله دستی طرح دار
  • حوله دستی مخملی
  • حوله دستی برجسته
  • حوله دستی باشگاهی
  • حوله دستی ساده
  • حوله دستی دو رو
  • حوله دستی تک رنگ

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما