فروش حوله پالتویی با خاص ترین مدل ها

گروه تولیدی زرین ساپ با فروش حوله پالتویی با خاص ترین مدل ها آماده ارائه خدمات تولید و فروش انواع حوله های پالتویی به سراسر دنیا می باشد. با خرید از مجموعه زرین ساپ صاحب برترین محصولات حوله ای شوید.

بهترین برند حوله پالتویی

بهترین برند حوله پالتویی

گروه تولیدی زرین ساپ با تولید و عرضه حوله پالتویی در انواع مختلف و سایز های متنوع و در طرح ها و رنگ های گوناگون توانسته است انواع محصولات حوله ای خود را تولید و عنوان بهترین برند حوله پالتویی زرین ساپ را به خود اختصاص دهد.امید است تا با استقبال از فروش این برند و با توجه به اینکه تولیدات زرین ساپ در سطح بسیار عالی می باشد بتوانیم خدماتی نوین را حضور خریداران محترم ارائه دهیم.

فروش حوله پالتویی با خاص ترین مدل ها

تولیدی حوله تن پوش در بهترین مارک

 

گروه تولیدی زرین ساپ با قیمت گذاری بر روی انواع حوله ها اعم از حوله های پالتویی، با توجه به نوع نخ استفاده شده و میزان تراکم در بافت آنها و میزان جذب آب و وزن آنها، همواره تلاش خود را بر این نکته متمرکز نموده است تا محصولات تولیدی خود را با قیمت هایی مقرون به صرفه و ارزان روانه بازار جهانی نماید و این انتظار قابل پیش بینی است که با خرید از این مجموعه تولیدی شاهد پیشنهاد تولید سفارشات در تیراژ بالا باشیم.

مرکز خرید حوله پالتویی بچه گانه

مرکز خرید حوله پالتویی بچه گانه

کارخانه تولیدی حوله زرین ساپ با هدف ترویج فروش حوله پالتویی، به عنوان مرکز خرید حوله پالتویی بچه گانه در صدد ان است تا با الهام گرفتن از ایده های ناب کارشناسان و کادر طراحی همواره محصولات حوله ای بچه گانه تولید شده خود را با درنظر گرفتن حس راحتی و آسایش کودکان و با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان به استحمام و همچنین لحاظ نمودن سلامت پوست کودکان و جلوگیری از ایجاد هرگونه حساسیت، به خط تولید انبوه رسانده و بر میزان سفارشات تولید خود بیافزاید.

خرید آنلاین حوله پالتویی

خرید آنلاین حوله پالتویی

امروزه و در عصر حاضر با توجه به رایج شدن تکنولوژی تجارت الکترونیک، گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به ایجاد و فراهم نمودن روش های خرید آنلاین حوله پالتویی نموده است که می توان با ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی سفارش خود را ثبت نموده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی و پرداخت مبلغ فاکتور تهیه شده توسط مدیریت فروش محصول حوله ای خود را تحویل بگیرید.

قیمت ایران حوله تبریز

قیمت ایران حوله تبریز

قيمت حوله بيشتر نسبت به ضخامت و وزن حوله تعیين ميشود .در مقايسه قيمت دو نوع مختلف حوله بهتر است درمورد وزن آنها نيز سوال شود ممكن است تفاوت قيمت دو نوع مختلف ولي در ظاهر مشابه به دليل تفاوت وزن آنها باشد و نه كيفيت دوخت ،رنگ ويا حتي مارك حوله ….حوله هاي سبك و سنگين هر كدام محاسن ومعايب خود را دارند.

همچنین باید این نکته را خاطر نشان کرد که حوله نازكتر به معني بي كيفيت بودن حوله نيست …حوله هاي با ضخامت كمتر به دليل سبك بودنشان زود تر خشك شده و بهداشتي ترند و همچنين هنگام استفاده به دليل سبكي حوله ،فرد احساس راحتي بيشتري ميكند و همچنين قيمت حوله هاي سبك بسيار مناسب است

قیمت حوله پالتویی سایز بزرگ

قیمت حوله پالتویی سایز بزرگ

فروش حوله پالتویی با خاص ترین مدل ها در سایز بزرگ برای هر دو قشر مصرف کننده آقایان و بانوان انجام می گیرد. دلایلی که مردم از سایزهای بزرگ استقبال می کنند زیاد است؛ اما مهمترین دلیل را می توان راحتی مصرف کننده در داخل آن دانست. البته مقصود از سایز بزرگ، الزاما بزرگترین سایز موجود در بازار نیست؛ بلکه حوله هایی هستند که یک الی سه سایز از فرم نرمال هر شخص بزرگترند و طبیعتا چنین حوله ای، بدن مصرف کننده را خفه نمی کند و انعطاف بیشتری به وی می دهد.

 

 

سایز حوله

سایز حوله

اندازه و نوع دوخت حوله نيز در هنگام فروش حوله پالتویی بسته بندي شده قابل مشاهده نيست و در بعضي از حوله ها براي ارزانتر شدن حوله  از عرض و طول حوله كم ميكنند كه در بعضي مواقع حوله را كاملا بلااستفاده ميكند به خصوص در حوله هاي مردانه ..اين موضوع نيز در خريد حوله بهتر است از فروشنده پرسيده شود كه آيا دوخت واندازه حوله مورد نظر استاندارد است يا نه

ویژگیهای یک حوله ایده آل

ویژگیهای یک حوله ایده آل

هر چه حوله نرم تر باشد يعني اول از نخ مرغوب در توليد آن استفاده شده و دوم از نرم كننده بيشتري در مرحله رنگرزي حوله استفاده شده كه هر چه استفاده از نرم كننده حوله بيشتر باشد آبگيري حوله كمتر ميشود و معمولا آبگيري حوله بعد از دو سه بار شست و شو بيشتر ميشود. حوله هاي دو رو نخ آبگيري بيشتري دارند ولي حوله هاي مخملي نرم تر و زيبا ترند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما