فروش حوله هتلی دستی با ماندگاری بالا

فروش حوله هتلی دستی با ماندگاری بالا

شرکت زرین ساپ با فروش حوله هتلی بهره گیری از علم نوین و دانش کارشناسان فرهیخته توانسته است انواع حوله های هتلی دستی با ماندگاری بالا را تولید و به بازار عرضه کند. انتظار می رود تا با حمایت و پشتیبانی مردم ایران زمین و تجار و بازرگانان خارجی و داخلی بتوانیم نامی نیک در عرصه صنعت تولید حوله از خود در دنیا بر جای بگذاریم.

فروش حوله هتلی دستی با ماندگاری بالا

فروش حوله هتلی دستی با ماندگاری بالا

شهر مشهد با در اختیار داشتن چندین واحد تولیدی حوله و نساجی، قطب دوم تولید حوله در ایران به شمار می رود که بعد از تبریز، قدرت اول ایران در تامیین بازار حوله می باشد. این شهر بیشتر تمرکز خود را روی تولید حوله هایی گذاشته که اکثرا از سمت شرکت های پخش داخلی و خارجی خرید می شوند. در واقع هدف تولیدکنندگان مشهد، پخش محصولات بصورت مستقیم در بازار نیست؛ بلکه بیشتر با مشتریانی کار می کنند که به دنبال خرید شخصی یا شرکتی هستند و قصد دارند سفارش خود را روی حوله ها پیاده نمایند.

فروش حوله هتلی سفید

فروش حوله هتلی سفید

حوله های سفید، همان حوله های حمامی معروف هستند که با آن نوار برجسته خودشان در گوشه ای حوله، در ذهن همه ماها تداعی می شوند. البته این نوار مربوط به یک برند خاص می باشد که بعدها تبدیل به مدل شد و امروزه اکثر شرکت ها، تبلیغات خود را در قالب همین نوار روی حوله ها پیاده می کنند. حوله های سفید اکثرا از نوع متری هستند و کمتر دیده شده که در قالب تن پوش عرضه شوند. لذا قیمت تمام شده آنها نیز پایین تر است و خریداران این محصول، جهت خرید عمده مستقیما با تولیدکنندگان مشهد ارتباط می گیرند. فروش حوله هتلی سفید بیش از سایر رنگ ها مد نظر هتلداران می باشد.

حوله هتلی یک بار مصرف

حوله هتلی یک بار مصرف

از جمله حوله هایی که تولیدکنندگان مشهد روی آن فعالیت دارند، حوله های هتلی یک بار مصرف می باشد. بدیهی است که این حوله ها در هتلها مورد استفاده قرار می گیرند و کار را بیش از پیش برای هتلداران راحت کرده اند؛ چراکه دیگر نیاز به شستشوی دوباره محصول نیست. حتی هتلها آنها را بعنوان اشانتیون به مشتریان عرضه می کنند. مصرف حوله های یک بار مصرف در هتلها آنقدر بالا رفته که کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز برای کاهش هزینه، مستقیما از ایران خرید می کنند و سراغ سایر بازارها نمی روند.

پخش حوله هتلی به صورت عمده

پخش حوله هتلی به صورت عمده

شرکت زرین ساپ با به کار گماری کادری مجرب و فعال در زمینه صنعت تولید حوله هتلی سفید و استفاده از عاملین پخش در سراسر دنیا و ایران توانسته است محصولات خود را به صورت عمده در سراسر کشور و دنیا پخش نماید.امید است تا با حمایت و پشتیبانی شما متقاضیان خرید گرامی و تجار ایرانی و خارجی بتوانیم محصولات خود را با تیراژ بالایی به خط تولید برسانیم.

قیمت حوله هتلی دستی

قیمت حوله هتلی دستی

اساس تفکر بیشتر مردم بر این باور است که استفاده  از محصولی که دارای درجه کیفی بسیار بالایی است مستلزم صرف هزینه های زیادی می باشدو محصولی که ارزان است دارای کیفیت پایینی است در حالیکه این نظریه در مورد شرکت زرین ساپ کاملا اشتباه است . این شرکت در تلاش است تا با استفاده از دانش روز و علم نوین و به کارگیری کارکنان فعال و کاردان همواره محصولاتی درخور شان و شایسته شما همراهان گرامی را به بازار عرضه کند.

انواع حوله های هتلی

انواع حوله های هتلی

حوله های هتلی در انواع متنوعی تولید می گردند که همین تنوع رنگ بندی موجب شده تا هتلداران به راحتی حوله مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

از انواع حوله های هتلی می توان موارد زیر را نام برد:

این نوع از حوله ها مناسب برای همه افراد در رنگ سفید تولید می گردد.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما