فروش حوله دستی با متریال درجه یک

کارخانه زرین ساپ به عنوان تولید کننده و مرکز فروش حوله دستی مفتخر است که به عنوان برترین واحد نمونه تولیدی در کشور گامی بلند و استوار در توسعه و پیشرفت صادرات و ارسال کالا به کشورهای خارجی برداشته باشد.

فروش حوله دستی

فروش حوله دستی

گروه تولیدی زرین ساپ با فراهم نمودن شرایط برای فروش حوله دستی به صورت عمده توانایی این امر را دارد تا با اعمال برترین کیفیت و نازلترین قیمت ها بر روی حوله های دستی تولیدی خود یکی از پیشتازان ممتاز در عرصه تجارت جهانی و صادرات شناخته شود.

فروش حوله دستی با متریال درجه یک

فروش حوله دستی با بهترین متریال

اگر می‌ خواهید قدرت جذب حوله بالا باشد به درصد پنبه به کار رفته در آن بسیار توجه کنید. هرچه میزان پنبه بیشتر باشد، جذب آب بیشتر صورت خواهد گرفت. چرا که الیاف پنبه این قابلیت را دارند که 25 برابر وزن ‌شان مایعات را به خود جذب کنند.حوله‌ های دستی که برای مصارف روزمره استفاده می ‌شوند میزان استانداردی پنبه دارند.

مرکز فروش حوله دستی در رنگهای مختلف

مرکز فروش حوله دستی در رنگهای مختلف

اکثر حوله های دستی حراجی موجود در بازار ، دارای رنگ ثابت نیستند و به محض شستشو ، رنگ پس می دهند و تمام البسه ای که همراه آنان که در ماشین لباسشویی قرار می گیرند ؛ رنگی میکنند و این یک عیب اساسی برای حوله دستی است. ولی حوله های دستی که گروه تولیدی زرین ساپ اقدام به تولید و فروش آنها می نماید کاملا دارای ثبات رنگ بوده و در اثر شست و شو رنگ پس نمی دهند.

 

کارخانه تولید حوله دستی

کارخانه تولید حوله دستی

حوله دست و صورت را می‌توان پرکاربردترین وسیله از کالای نظافتی شخصی در طول روز دانست. به دلیل این کاربرد گسترده و تماس مستقیم حوله با پوست دست و صورت، بهتر است برای انتخاب و خرید آن زمان صرف کنید و ویژگی‌های هرکدام را به دقت بررسی کنید. انواع حوله دست و صورت را در زرین ساپ ببینید.

فروش حوله دستی با فناوری های نوین

فروش حوله دستی با فناوری های نوین

مدل ‌هایی که 100 درصد از پنبه تشکیل شده‌اند، بسیار نرم و لطیف هستند و به لحاظ قیمتی نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌روند.اگر در تولید حوله ابریشم نیز به کار رفته باشد، موجب دوام و عمر بالای آن خواهد شد.کیفیت حوله دستی زرین ساپ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هست که برای فهمیدن کیفیت باید به درجه زبری و نرمی حوله توجه کرد هر چه حوله نرم تر مناسب تر و آبگیری بیشتر و طول عمر حوله دستی افزایش میابد.

فروش حوله دستی تبلیغاتی

فروش حوله دستی تبلیغاتی

حوله های دستی به جهت ماندگاری و دوام بالا و همچنین بازدهی پیام تبلیغاتی به صورت مکرر و به صورت روزانه بیشتری ن کاربرد را جهت اهدای هدایای تبلیغاتی داشته و به جهت کم حجم بودن و دارا بودن ابعاد کوچک و فضای کمتری که اشغال می نماید، کالای مناسبی برای تبلیغات به شمار می رود.

فروش حوله هتلی دستی

فروش حوله هتلی دستی

حوله های دستی بیشترین کاربرد را در طول روز برای هر فرد دارد.که همین موجب می شود که روند کهنه شدن آن که شامل رنگ و رو رفتگی، پرز دهی، حتی پارگی، لک شدن و … است سریع تر رخ دهد.اما حوله دستی هتلی تولید شده توسط گروه تولیدی زرین ساپ شما را شگفت زده خواهد کرد! زیرا استحکام، کیفیت و جنس خوب الیاف این حوله ها سبب شده تا برای مدت طولانی تری قابل استفاده باشند.

مرکز فروش عمده حوله

مرکز فروش عمده حوله

استقبال از فروش حوله دستی و تداوم خرید آن به جهت دارا بودن کیفیت بالای آن ، باعث شده که حوله های دستی گروه تولیدی زرین ساپ از  در صد بالای فروش برخوردار باشند و  میزان فروش خوبی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهند.

حوله دستی کوچک

حوله دستی کوچک

سایز حوله دست و صورت باید سایزی مناسب داشته باشد تا بتوان در هنگام خشک کردن صورت، حوله کل صورت را در برگیرد . حوله دست و صورت در صورت کوچک بودن میتوان در کیف گذاشته و در باشگاه و … استفاده کرد.قیمت حوله، در هنگام انتخاب حوله باید توجه زیادی به مرغوب بودن جنس دقت شود هر چه مرغوب تر حوله دستی مناسب تر. که در سایت فروشگاه اینترنتی زرین ساپ با مرغوب ترین حوله دستی با مناسب ترین قیمت موجود میباشد.

انواع حوله دستی

انواع حوله دستی

حوله دستی هایی که کارخانه زرین ساپ در برنامه تولید خود قرار داده است عبارتند از :

  • حوله دستی هتلی
  • حوله دستی باشگاهی
  • حوله دستی تبلیغاتی
  • حوله دستی آشپزخانه
  • حوله دستی سرویس بهداشتی

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما