فروش حوله حمامی در بهترین برند ها

فروش حوله حمامی با انواع مختلف در سایت زرین ساپ آغاز شد. بازار ایران این روزها مملو از انواع مدل های حوله حمامی  است که با قیمت های بسیار مناسب و در کیفیت های متنوع به فروش می رسند و توانسته اند تسلط خوبی را بر روی بازار داشته باشند.

خرید عمده و آنلاین حوله حمامی

خرید عمده و آنلاین حوله حمامی

بسیاری از افراد به دنبال مراکزی هستند که فروش حوله را به صورت عمده و آنلاین انجام می دهند. ما با شما عزیزان که قصد خرید و فروش حوله حمامی با قیمت ارزان و با کیفیت را دارید پیشنهاد می نماییم حوله خود را از طریق این سایت اینترنتی که متعلق به گروه تولیدی حوله زرین ساپ می باشد خریداری نمایید.

خرید عمده و آنلاین حوله حمامی

قیمت فروش حوله حمامی

قیمت فروش حوله حمامی

 

یکی از شاخصه هایی که حوله های حمامی را تا این حد محبوب کرده است، قیمت آنها می باشد. البته نه به این معنا که ارزان تر هستند یا گران تر؛ بلکه به سبب اینکه تولیدکنندگان این محصولات خیلی زیادند و هر کسی تمایل دارد محصول خود را در بازار به فروش برساند، از این رو قیمت ها ناخودآگاه می شکند؛ بدون اینکه کسی دخالتی مستقیم داشته باشد.

از طرفی افزایش تنوع مدل و طرح، خود قیمت را در نظر خریدار مهم جلوه می دهد؛ به گونه ای که هروقت طرح مورد پسند قرار گرفت، با بررسی قیمت نمونه های مشابه، آنکه به صرفه تر است را خریداری کرده و به این ترتیب، آمار خرید و فروش ها را تغییر می دهد.

قیمت فروش حوله حمامی

خرید حوله حمامی

خرید حوله حمامی

جهت ثبت سفارش خود در انواع طرح ها و رنگ های مورد نظر بایستی با همکاران در ارتباط باشید تا در صورت مقدور بودن سفارشات شما در کمترین زمان تولید شود. فروش اینترنتی حوله حمامی چاپی از طریق این سایت یکی از مطمئن ترین خرید و فروش ها می باشد.

خرید حوله حمامی

خرید عمده حوله حمامی

 

زرین ساپ شرایطی را فراهم نموده تا خریدارانی که قصد خرید عمده را دارند بتوانند حوله های مورد نیاز خود را به صورت عمده با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها خریداری نمایند. چنانچه قصد خرید حوله حمامی با قیمت ارزان را داشتید با ما تماس حاصل نمایید.

خرید عمده حوله حمامی ارزان

خرید عمده حوله حمامی ارزان

خرید حوله حمامی بزرگ و عمده در این سایت ایتنرنتی معتبر انجام می گردد. فروش حوله حمامی در این گروه تولیدی به صورت عمده صورت می پذیرد. جهت خرید انواع حوله حمامی به صورت عمده و تعداد بالا در بهترین کیفیت همراه با نازلترین قیمت ها با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید تا بهترین ها هرآنچه که لایق شماست را در اختیارتان قرار دهند.

 

تولید انواع حوله حمامی سایز بزرگ

تولید انواع حوله حمامی سایز بزرگ

حوله حمامی سایز بزرگ نسبت به سایر حوله ها کاربردی تر و مناسب تر می باشد. این نوع از حوله ها را به صورت دو رو نخ تولید می نمایند تا از عمر بیشتری برخوردار باشد و دوام بالایی در برابر شستشو مداوم و مواد ضدعفونی کننده داشته باشد. همچنین دو رو بودن حوله ها موجب می شود تا از بید آبگیری بالاتری برخوردار باشد و در نتیجه فروش حوله حمامی بسیار رایج شود.

تولید حوله های حمامی در کشور ما با بهترین مواد اولیه و نخ ها صورت می گیرد و کیفیت بالای محصولات ما موجب شده تا امروزه بسیاری از محصولات تولید شده کشورمان را به کشور های همجوار و خارجی صادر نماییم.

عرضه و تولید انواع حوله حمامی

عرضه و تولید انواع حوله حمامی

 

حوله های حمامی سایز بزرگ از آنجا که طرفداران زیادی را شامل می شود طبیعتاً از فروش بالایی هم برخوردار می باشد به همین جهت است که جزیی از حوله های محبوب شناخته می شود که فروش اینترنتی آن چندی است که آغاز شده  طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

فروش حوله حمامی به صورت آنلاین

فروش حوله حمامی به صورت آنلاین

فروش حوله حمامی چاپی ارزان قیمت به صورت آنلاین یکی از خدماتی می باشد که زرین ساپ برای همه مردم در نظر گرفته است. بیشتر عمده فروشان به دنبال تهیه محصولات متنوعی هستند تا در فروش خرده بتوانند تمامی سلایق را درک کنند و به نوعی سبب رضایت خریداران شوند. حال ما به عنوان یکی از تولیدکنندگان فعال در این زمینه با تلاش در راه تولید محصولات متنوع پذیرای ایده های خاص شما نیز می باشیم.

خرید حوله تبلیغاتی حمامی

خرید حوله تبلیغاتی حمامی

حوله های حمامی نوعی از حوله ها می باشند که تنها در یک سایز بزرگ تر از حوله های استخری و دستی تولید می گردد. این نوع از حوله ها از بدو تولید حوله در چرخه تولیدات حوله وجود داشته اند و نام اولین حوله را به خود گرفته است.

فروش حوله حمامی زنانه

فروش حوله حمامی زنانه

براساس گفته هایی که ذکر شد، شاید بهترین راه برای اینکه بتوان تنوع طرح و رنگ حوله های حمامی زنانه را به معرض نمایش گذاشت، استفاده از عکس آنها باشد. شما در انتهای و انتهای همین خبر، عکسهای مختلفی از انواع حوله حمامی متری و تن پوش را در طرح و رنگ مختلف مشاهده می کنید که همین نمونه ها، دلیل محبوبیت حوله های زنانه را به خوبی به اثبات می رساند.

بازار فروش حوله حمامی زنانه و مردانه آماده ارائه خدمات به مشتریان  عزیز می باشد. طی فرایند اینترنتی به راحتی می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب نموده و سفارش دهید.

تولید حوله حمامی دو رو

تولید حوله حمامی دو رو

حوله حمامی یکی از پر مصرف ترین حوله ها و کار آمد ترین ها در میان تمامی انواع حوله ها می باشد. حوله های حمامی اولین نوع و مدل حوله ها می باشد که در ابتدا این نوع از حوله ها وارد چرخه تولیدات حوله بافی شده است. حوله های حمامی از بهترین مواد اولیه همراه با الگوریتم های خاص روز دنیا تولید می گردند که همین امر موجب شده تا بسیاری از خریداران به خرید این نوع از حوله ها روی آورند.

فروش اینترنتی حوله حمامی

فروش اینترنتی حوله حمامی

فروش اینترنتی حوله حمامی چاپی ارزان قیمت با قابلیت ارسال به تمامی نقاط کشور را از ما بخواهید تا با محصولات متنوع و عالی شما را شگفت زده نماییم. حوله های حمامی از جمله مهم ترین محصولاتی می باشد که بسیار کاربردی می باشد و در مدت زمان کوتاه استفاده زیادی از این کالا می شود. حوله حمامی باید ویژگی هایی داشته باشد که ممکن است بیشتر ما از آن اطلاع نداشته باشیم، پس با ما همراه باشید…

بهترین کیفیت حوله حمامی

بهترین کیفیت حوله حمامی

حوله های حمامی از جمله حوله هایی می باشد که زمانی که ما به استحمام می رویم به عنوان دم دست ترین حوله ها می باشد. حوله های حمامی اکثر اوقات با طرح ها و رنگ های شاد و متنوع عرضه بازار می شود که سبب جلب توجه بیشتری می شود. از ویژگی های دیگر حوله های حمامی می توان به کم جا بودن این محصولات اشاره داشت. برای مثال شما میتوانید این حوله را به راحتی در کشو، ساک و چمدان قرار داده و در صورت نیاز آن را جابجا نمایید.

 

قیمت حوله حمامی زرین ساپ

قیمت حوله حمامی زرین ساپ

 

شاید پی برده باشید که حوله های حمامی نسبت به سایر حوله ها از رنج قیمت پایین تری بهره مند باشند، اما علت چیست؟ این حوله ها به دلیل اینکه بر اساس ابعاد پارچه حوله ای برش داده می شود و سپس دوخته می شود ارزان قیمت تر می باشد. نکته قابل توجه این می باشد که توصیه می شود حوله ها را هر چند وقت یکبار عوض کنیم به دلیل مناسب بودن قیمت حوله های حمامی میتوانید این حوله ها را بدون هزینه های بالا تعویض نمایید تا سلامت پوست خود و دیگران را به خطر نیندازید.

 

ابعاد حوله حمامی

ابعاد حوله حمامی

حوله های حمامی در حمام ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در همه مکان ها مورد استفاده قرار نمی گیرد. تبلیغات بر روی حوله های حمامی به دلیل ابعاد بزرگی که دارند در مرکز حوله بافته می شود. اما بنا به سفارش مشتریان در نوع بردردار هم می توان چاپ نمود.

 

رفع بوی نا مطبوع حوله ها

رفع بوی نا مطبوع حوله ها

هیچ فردی تمایل ندارد حوله ای که استفاده می نماید خشک و زبر و همچنین بوی نا مطبوع داشته باشد. اگر حوله شما دچار بوی نا مطبوع شده است آن را همراه با خشبو کننده ها و نرم کننده های جامد بشویید و اکر باز هم این مشکل بر طرف نگردید با یک یا دو فنجان سرکه و آب داغ با حداکثر دمایی که جنس حوله شما اجازه تحمل آن را دارد (هرچه بالاتر بهتر) آنها را بشویید سپس دوباره حوله ها را با مایع شوینده معمولی شستشو دهید.

نکاتی در رابطه با نگهداری حوله های حمامی

نکاتی در رابطه با نگهداری حوله های حمامی

نکاتی در رابطه با نگهداری حوله های حمامی را بایستی مدنظر داشته باشیم:

  • حوله ها را در محیط نم رها نکنید.
  • به صورت مداوم بشورید.
  • در هنگام شستشو از آب داغ استفاده کنید.
  • در هوای آزاد رها کنید.

با رعایت موارد فوق هم بهداشت حوله ها را تامین می کنید و هم سلامت خود را. حوله ی کثیف منبع اصلی رشد و تکثیر میکروب ها می باشد پس این نکات ضروری و در عین حال بسیار ساده را فراموش نکنید. زرین ساپ حامی سلامت شماست.

 

 

مدل حوله های حمامی

مدل حوله های حمامی

صحبت از تنوع طرح و رنگ حوله های زنانه شد؛ لذا بد نیست به مدلهایی که برای این حوله ها عرضه شده اند نگاهی بیندازیم. البته خود حوله های حمامی نیز تنوع مدل بالایی دارند؛ از این رو در این مقاله حوله های حمامی را مورد بررسی قرار می دهیم. حوله های حمامی اکثرا در دو مدل تن پوش و ساده یا همان متری به بازار عرضه می شوند.

اما همین دو مدل در جای خود، آنقدر تنوع دارند که گستره بزرگی از مدلها را شامل می شوند. اضافه شدن یک سری ملزومات جانبی مانند کلاه و … نیز بر تعدد طرحها می افزاید. لذا با طیف بسیار گسترده ای از حوله های حمامی مواجه خواهیم بود که هر کدام را بایستی بصورت جداگانه معرفی کنیم.

 

ویژگی های بهترین حوله

ویژگی های بهترین حوله

 

از اصلی ترین ویژگی هایی که یک حوله با کیفیت می تواند داشته باشد موارد زیر می باشد:

  • حوله حمام باید از سادگی و نرمی و لطافت برخوردار باشد.
  • بهتر است رنگ حوله سفید و یا رنگ روشن باشد.
  • حوله نباید بعد از شتسشو نرمی و لطافت خود را از دست بدهد.
  • ابعاد حوله باید متناسب با سایز بدن افراد باشد.
  • حوله های لطیف باید نرمی خود را حفظ کنند.
  • یک حوله خوب نباید در مقابل نور خورشید تغییر رنگ دهد.
  • سعی کنید حدالامکان از حوله های ساده و سفید رنگ تهیه کنید.
  • وظیفه اصلی حوله ها جذب آب است و باید این عمل را به خوبی انجام دهد.

انواع حوله های حمامی

انواع حوله های حمامی

 

حوله های حمامی در انواع طرح ها و رنگ ها تولید و روانه بازار می گردد.

  • حمامی هتلی
  • حمامی تبلیغاتی
  • حمامی استخری
  • حمامی گلبرگ
  • حمامی آدیداس
  • حمامی پوما
  • حمامی ساده
  • حمامی تک رنگ
  • و غیره….

 

اغلب حوله های حمامی در ابعاد:

  1. ۱۶۰*۹۰

تولبد می شوند.

جنس اولین عامل کیفیت حوله:

جنس اولین عامل کیفیت حوله:

برای این‌که متوجه کارآیی حوله انتخابی‌تان شوید. حتماً جنس حوله انتخابی را در نظر بگیرید. جذب رطوبت مهم‌ترین فاکتور شما در خرید حوله باکیفیت است. حوله‌ها با جنس پنبه بالاترین قدرت جذب رطوبت رادارند. اگر حوله از جنس الیاف مصنوعی باشد بهترین گزینه برای جذب‌کنندگی خوب رطوبت ابریشم مصنوعی است.

به‌هیچ‌ وجه حوله‌هایی که از جنس ویسکوز هستند را خریداری نکنید زیرا بعد از چند بار شستن لطافت خود را از دست می‌دهند. حوله‌ها نباید صد در صد دارای الیاف پنبه یا پلی‌استر یا ابریشم مصنوعی باشند. آن‌ها باید در مخلوط الیاف خود 10% مخلوط کتان نیز داشته باشند.

لطافت مهم‌ترین شاخصه در خرید حوله:

لطافت مهم‌ترین شاخصه در خرید حوله:

لطافت هیچ شاخصه خاصی ندارد؛ اما در هنگام  فروش حوله حمامی همه به دنبال آن هستند. اگر به دنبال نرم‌ترین حوله در فضای آنلاین هستید حتماً حوله‌ای از جنس ابریشم مصنوعی یا بامبو است خریداری کنید. انتخاب گزینه پنبه نیز می‌تواند شمارا به حوله‌های نرم ببرد. مرغوب‌ترین پنبه، پنبه مصری است که در بافت حوله‌های مرغوب و گران‌قیمت بکار می‌رود.
حوله‌های لطیف دارای زنجیره‌های به هم فشرده هستند و تراکم بسیار بالایی دارند. با بزرگنمایی عکس گره‌های سطح حوله را مشاهده کنید و دقت داشته باشید بین آن‌ها فضای خالی نباشد. حوله باکیفیت بالا حالت مخملی دارد.

دوام حوله را جدی بگیرید

دوام حوله را جدی بگیرید

برای بسیاری از خریداران بادوام بودن حوله گزینه مطرح‌تری نسبت به سایر گزینه‌هاست. بخصوص در فضاهای ورزشی و گردشگری از این جنس حوله استقبال می‌کنند. 2 عامل می‌تواند شمارا در خرید اینترنتی حوله‌ های بسیار بادوام یاری رساند. اول اینکه حوله‌ای را که انتخاب می‌کنید حتماً در هر دو طرفش پرز داشته باشد و به‌اصطلاح دولایه باشد. دومین مورد انتخاب جنس حوله است، در خرید آنلاین حوله به دنبال جنس پنبه /پلی‌استر باشید زیرا این حوله‌ها بالاترین میزان دوام رادارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما