فروش حوله تبلیغاتی در تبریز با قیمت مناسب

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز فروش حوله تبلیغاتی با درنظر گرفتن و اجرایی نمودن طرح هاو لوگوها و برند های مراکز اداری و تجاری و صاحبان حرف و مشاغل حقیقی و حقوقی تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا نام و برند شما مشتری محترم را در افکار عمومی ماندگار سازد.

بافت حوله های تبلیغاتی

بافت حوله های تبلیغاتی

اولین مرحله ی تولید این حوله ها بافت حوله ها میباشد. برای بافت این حوله ها از دستگاه های به روز استفاده شده است که میتوان هر طرحی را که مورد نظر مشتری باشد با آن روی حوله ها پیاده کرد. موردی که در بافت حوله ها مهم میباشد تراکم است که در قسمت بافندگی انجام میگردد. دستگاه های بافندگی پارامتری تحت عنوان تراکم دارند که تکنسین مربوطه با توجه به سفارش مشتری این پارامتر را کم و زیاد میکند. تراکم به معنی وزن حوله میباشد و این امر باعث افزایش جذب آب و لطافت حوله ها میشود.

فروش حوله تبلیغاتی در تبریز با قیمت مناسب

سفارش حوله تبلیغاتی

برای طراحی این حوله طراحان ما با استفاده از بروز ترین نرم افزار ها طرح یا لوگوی مورد نظر شما را برای بافت آماده میکنند. بافت طرح به دو صورت انجام میگیرد. در اولین روش ابتدا نخ ها را رنگرزی میکنند و سپس به بخش بافندگی ارسال میکنند. در این روش طرح های رنگی روی حوله ایجاد میشود. در روش دوم نخ ها را به قسمت بافندگی می آورند و بعد از عملیات بافت حوله ها را رنگ میکنند که این باعث میشود حوله ها تنها دارای یک رنگ باشند.

قطب فروش حوله تبلیغاتی

قطب فروش حوله تبلیغاتی

گروه تولیدی زرین ساپ با دارا بودن تجهیزات و ماشین آلات سخت افزاری و کارخانه ای و با پذیرش سفارشات تولید در تیراژ های بالا این توانمندی را دارد تا با اجرایی نمودن انواع نکته نظرات مشتریان و اعمال طرح های آنها بر روی حوله های تولیدی این مجموعه یکی از فعال ترین قطب های تولید و فروش حوله تبلیغاتی در ایران و در دنیا شناخته شود.

حوله تبلیغاتی با چاپ لوگو

حوله تبلیغاتی با چاپ لوگو

اگر دقت کرده باشید روزانه چندین بار با حوله ها مواجه هستیم و از آنها استفاده میکنیم. به همین دلیل اگر لوگو یا طرحی روی این محصول ایجاد شود این طرح یا لوگو در ذهن ثبت میشود.یکی از بهترین مکانها برای تبلیغاتت نیز هتل ها میباشد. در هتل از حوله هایی استفاده میشود که در هر سال تعویض میگردد صاحبان کسب و کار میتوانند از این موقعیت استفاده کنند و از این حوله ها برای تبلیغ محصول یا خدمات خود استفاده کنند.

 

هدف سفارش حوله تبلیغاتی

هدف سفارش حوله تبلیغاتی

برای ارسال محصول همکاران ما از بهترین روش ها استفاده میکنند تا محصول شما در اسرع وقت و بدون هیچ آسیب دیدگی به دست شما برسد.هموطنان عزیز از سرتاسر کشور میتوانند محصول خود را سفارش دهند و محصول خود را در شهر خود تحویل بگیرندخرید محصول به صورت عمده میباشد و عزیزانی که قصد سفارش این محصول را دارند میبایست سفارش خود را بصورت عمده ثبت نمایند. دلیل این امر این میباشد که ارگان مربوطه تنها مصرف کننده این محصول میباشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما