سفارش خرید کلاه حوله ای زنانه استخر

مشتریان می توانند به شیوه های گوناگون کلاه حوله ای استخری را در طرح های مدل دار و ساده و با قیمت های مناسب قابلیت سفارش را به شیوه های مستقیم و غیر مستقیم دارند و خریداران می توانند به راحتی آن ها را سفارش دهند. 

سفارش خرید کلاه حوله ای زنانه استخر

ویژگی های یک کلاه حوله ای خوب

ویژگی های یک کلاه حوله ای خوب یک کلاه حوله ای خوب و زیبا دارای ویژگی های متنوع و متفاوتی می باشد و به دلیل استفاده بعد از حمام باید سرعت جذب رطوبت بالایی داشته و نم گیری آن عالی و فوق العاده باشد به همین علت در بین خانم های جوان بسیار محبوب واقع شده و از کلاه های پرفروش در سطح بازارهای داخلی و ایرانی بوده است.

این کلاه های حوله ای شامل ابعاد و سایزهای کوچک و بزرگ هستند که از لحاظ جنس بسیار نرم و لطیف می باشند و همانطور که از نامشان پیداست از پارچه های حوله ای برای دوخت آن ها استفاده می شود.

در این مطلب یکسری ویژگی های بارز و مهم، کلاه حوله ای را بیان خواهیم کرد:

  • ابعاد آن بین 25 تا 27 سانتی متر است.
  • وزن معمولی و متوسط آن 70 گرم است.
  • جنس آن از پنبه میکرو فایبر می باشد.
  • دارای رنگ بندی های متنوع بوده
  • مناسب برای خشک نمودن موها بعد از استحمام

این ها بخشی از خصوصیات و ویژگی های یک کلاه حوله ای خوب می باشد.

این کلاه ها به دلیل اینکه دور تا دور آن را با کش می دوزند خیلی راحت می تواند مناسب افراد بزرگسال یا کودکان باشد که علاوه بر جنس از لحاظ زیبایی منحصر بفرد و خوب می باشند.

تولید انواع کلاه حوله ای استخر رنگی

تولید انواع کلاه حوله ای استخر رنگی سالانه حجم تولید کلاه حوله ای در نقاط مختلف ایران بسیار زیاد است و افراد زیادی در زمینه دوخت این محصول فعالیت دارند که توانسته اند نیاز جامعه را به خوبی تامین کنند.

انواع کلاه حوله ای استخری با استفاده از پارچه های مخصوص و خوب توسط شرکت ها و برندهای معتبر ایرانی تهیه و تولید می شوند سپس در بسته بندی های بسیار شکیل پلاستیکی برای فروش به بازارها عرضه می شوند.

این کلاه ها در جنس ها و با کیفیت های متفاوت تهیه شده اند که کیفیت آن را، میزان جذب آب مشخص می کند و هر چه سرعت جذب بالاتر باشد کیفیت محصول بهتر و بیشتر است.

کلاه های حوله ای تولید شده تنوع بسیار زیادی دارند و شامل رنگ های روشن و تیره می باشند که اغلب فری سایز بوده اند.

تولید کنندگان می کوشند بتوانند انواعی از زیباترین کلاه ها را روانه بازارهای فروش کنند و مشتریان زیادی را از سراسر کشور جذب نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما