روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ در انواع طرح و رنگ

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ را با قیمت ارزان تر از بقیه کارخانجات تهیه کنید. این شرکت آماده ارائه بهترین کیفیت ها در مناسب ترین نرخ های خرید می باشد.
شرکت زرین ساپ فعالیتش از شهر تبریز استارت خورده و کم کم وارد بازار شهرهای دیگر شده و امروزه نیز صادرات را در اولویت کارهای خود قرار داده است. البته ورود به صادرات، باعث نشده که از بازار داخل غافل شود؛ بلکه بالعکس تمرکز ویژه ای روی محصولات جدید و خاص مثل روتختی های حوله ای گذاشته و سعی دارد بالاترین حجم از تنوع را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهد. در زیر، دو نمونه از پرکاربردترین روتختی ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد که زرین ساپ نیز جزو برترین تامین کنندگان آنهاست.

انواع روتختی حوله ای

روتختی ها انواع مختلفی دارند. در واقع تقسیم بندی این محصول بسیار متعدد می باشد و براساس معیارهای مختلفی انجام می شود. گاها روتختی را براساس رنگ دسته بندی می کند؛ بعضا جنس روتختی را مورد ملاک قرار می دهند و گاها نیز دیده می شود که روتختی ها را براساس نوع کاربردشان به چند قسمت تقسیم می کنند. اما شاید همه این دسته بندی ها در دو نوع بزرگ تک نفره و دو نفره قرار بگیرند که در واقع سردسته تمامی بخش بندی ها به شمار می روند.

روتختی حوله ای کبریتی

روتختی حوله ای یک نفره

روتختی حوله ای کبریتی یک نفره اکثرا برای هتل ها استفاده می شوند. این روتختی ها در مسافرخانه ها کاربرد بیشتری دارند؛ چراکه این نوع مراکز، اتاق ها را بصورت جمعی کرایه می دهند و طبیعتا حضور چندین نفر غریبه در یک اتاق، این را ایجاب می کند که تخت ها بصورت تک نفره باشند. همچنین جهت تمیز نگه داشتن این تخت ها، نیاز است که از روتختی استفاده شود و برای سهولت در شستشو روتختی و نیز کاهش قیمت آنها، استفاده از روتختی های حوله ای بسیار مقرون به صرفه است.

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ

روتختی حوله ای کبریتی دو نفره

در مقابل روتختی حوله ای کبریتی یک نفره، کاربرد روتختی های دو نفره نیز دست کمی از آن ندارد. این نوع روتختی بیشتر برای هتلهای لوکس می باشد که اتاقهای دو نفره دارد و همه چیز را در قالب جفت عرضه می کند؛ تخت نیز جزو همین هاست. لذا برای تخت های دو نفره نیز بهتر همان است که روتختی دو نفره استفاده شود. در این هتلها نیز روتختی های حوله ای بیشتر به کار می رود؛ چراکه از لحاظ بهداشتی و سبک است؛ قیمت تمام شده پایین تری دارد و نیز شستشوی آن بسیار آسان تر از روتختی های سنگین قبلی می باشد.

روتختی حوله ای کبریتی زرین ساپ

منبع: حوله تبریز

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما