خرید سرویس حوله نوزادی با بهترین مواد اولیه

گروه تولیدی حوله زرین ساپ به عنوان مرکز خرید سرویس حوله نوزادی با بهترین مواد اولیه و در ابعاد و اندازه های استاندارد تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی ارزنده و نفیس را تقدیم حضور متقاضیان خرید عمده، نماید.

 

خرید سرویس حوله نوزادی زرین ساپ

خرید سرویس حوله نوزادی زرین ساپ

پوست نوزادان بسیار لطیف است و حساسیت زیادی دارد  حوله ای که برای نوزادان استفاده می شود باید کمترین پرز دهی را داشته باشد و خیلی نرم باشد تا به پوست نوزاد آسیبی وارد نکند . شرکت تولیدی زرین ساپ در تلاش است که با کیفیت ترین سرویس حوله ی نوزادی را تولید کند که تنوع شکل و رنگ زیادی هم داشته باشد تا خریدار با خیال راحت برای نوزادان خود خرید کنند.

 

خرید سرویس حوله نوزادی با بهترین مواد اولیه

خرید سرویس حوله نوزادی با بهترین مواد اولیه

حوله ای که برای نوزادانتان انتخاب کنید توجه داشته باشید که از جنس پنبه ای باشند تا پوست فرزند دلبندتان حساسیتی به آن نداشته باشد. حوله ای با جذب آب و رطوبت بالا خریداری شود تا زمان کمتری برای خشک کردن سر و بدن نوزاد صرف کنید. حوله خریداری شده فاقد هرگونه رایحه ای باشد تا موجب مشکلات تنفسی و پوستی در نوزادان نشود. حوله ی نوزادی که تا سن 1 سالگی به صورت دورپیچی است و کلاه سه گوشی هم دارد که به حوله ی نوزادی آدمک معروف است. رنگ و کیفیت بالای حوله نوزادی را هم با توجه به سلیقه تان میتوانید از همین سایت تهیه نمایید.

خرید سرویس حوله نوزادی در نوع چند تکه

خرید سرویس حوله نوزادی در نوع چند تکه

این حوله ها هم که بیشتر مورد توجه خانواده ها برای تکمیل سیسمونی قرار میگیرد که علاوه بر حوله لیف اسفنج کمربند پاپوش حوله ی دست و صورت پیشبند، در آن جعبه قرار میگیرد که این سرویس حوله با زیبا ترین بسته بندی و کیفیت بالا که مناسب با پوست نوزادان دلبندتان نیز باشد در شرکت زرین ساپ تولید و بدون واسطه به فروش می رسد.این سرویس حوله تن پوش با پارچه هایی از جنس نخ 20 تک لا که مخصوص حوله های نوزادی می باشد دوخته و تهیه شده است و این قابلیت را دارد تا طرح پیشنهادی مشتری بر روی تکه از این سرویس چاپ شود.

 

خرید سرویس حوله نوزادی بدون واسطه

خرید سرویس حوله نوزادی بدون واسطه

خرید از بازار برای فروشندگان وسایل سیسمونی معمولا همراه با واسطه و با قیمت بالا انجام می شود. شرکت تولید کننده زرین ساپ که رضایت مشتریانش در درجه اول اهمیت قرار دارد سرویس حوله ی نوزادی را به صورت عمده و با قیمت استثنایی و بدون واسطه در اختیار خریدار قرار می دهد.

 

 

خرید سرویس حوله ی نوزادی به صورت آنلاین

خرید سرویس حوله ی نوزادی به صورت آنلاین

بهترین هدیه برای تکمیل سیسمونی نوزادان سرویس حوله ی نوزاد می باشد که با توجه به دختر یا پسر بودن نوزاد و متناسب با سلیقه درطرح ها و رنگ های  متنوع از طریق سایت شرکت زرین ساپ به خرید آنلاین قابل اطمینان و سریع اقدام نمایید. خرید آنلاین خریدی غیر حضوری و بدون هزینه حمل و نقل می باشد که در گروه تولیدی زرین ساپ بنا نهاده شده است و مبنای عملکرد مجموعه زرین ساپ خرید و فروش و انجام تراکنش های مالی به صورت آنلاین می باشد.

 

ویژگی های حوله نوزاد

ویژگی های حوله نوزاد

حمام کردن برای سلامت نوزادان بسیار اهمیت دارد و یکی از مهم ترین وسایلی که برای بعد از حمام نوزادان استفاده میشود حوله می باشد البته حوله ای که برای نوزادان انتخاب میشود باید خیلی نرم و لطیف باشد تا پوست نوزادان را اذیت نکند. هنگام خرید سیسمونی برای نوزاد نباید از خرید سرویس حوله غافل شد چون اولین وسایل که برای نوزاد پس از تولد استفاده میشود حوله است.

انواع حوله های نوزادی زرین ساپ

انواع حوله های نوزادی زرین ساپ

حوله های نوزادی به دو مدل در شرکت تولیدی زرین ساپ تولید می شود یکی به شکل یک تکه ای هستند که فقط یک تکه حوله برای خشک  کردن رطوبت بدن نوزاد وجود دارد که ممکن است به صورت دستی یا پالتویی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما