خرید حوله پالتویی | فروش حوله پالتویی به قیمت کارخانه

خرید حوله پالتویی یکی از جمله محصولات ضروری است که حتما باید هر کس اقدام به خرید این محصول نماید.

امروزه شرکت های بسیاری در داخل کشور در زمینه تولید انواع حوله های پالتویی فعالیت می کنند و توانسته اند روز به روز محصولات با کیفیت تری را تولید نمایند.

حوله پالتویی یا به اصطلاح حوله های تن پوش علاوه بر حمام در استخر، ساحل و چشمه های آب گرم نیز کاربرد بسیار دارند. این نوع حوله ها علاوه بر این که برای هر شخص ضروری می باشد می تواند گزینه ایده آلی برای هدیه دادن در موارد خاص مانند جشن عروشی، جهیزیه، سالگرد، تولی، روز ولنتاین و روز مادر باشند.

 

خرید آنلاین حوله پالتویی

خرید آنلاین حوله پالتویی

اگر شما قصد خرید آنلاین حوله های پالتویی را دارید می توانید از نمودار های موجود برای اندازه گیری استفاده نماید و همچنین به خاطر داشته باشید راهنمای اندازه در کشور ها و مناطق مختلف، متفاوت هستند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که حوله های پالتویی باید کمی برای بدن آزاد باشند و اندازه ی کمر حوله تن پوش با کمر شما تطبیق باشد.

برای حوله های پالتویی سه اندازه استاندارد وجود دارد که عبارتند از:

  • حوله پالتویی تمام قد
  • حوله پالتوی تا زانو
  • حوله پالتوی بالای زانو

فروش حوله پالتویی به قیمت کارخانه

فروش حوله پالتویی به قیمت کارخانه

نمایندگی ها و مراکز معتبری که در سرتاسر کشور وجود دارد به عرضه و فروش انواع حوله پالتویی به قیمت کارخانه می پردازند.

انواع حوله های موجود در این مراکز می توان به حوله استخری، حوله بزرگسال، حوله جوان و نوجوان، حوله آشپزخانه، حوله کودک و نوزاد اشاره داشت.

شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها برای این که انتخاب درست و صحیحی داشته باشید در مورد محصول انتخابی خود اطلاعاتی نیز دریافت نماید تا بتوانید محصول با کیفیتی را انتخاب نماید.

حوله های که با نخ شانه شده با تکنولوژی نخ رینگ تولید می شوند عاری از الیاف کوتاه و ماخالصی می باشد و در نتیجه این نوع حوله ها با برخورداری از طول عمر زیاد در طول مصرف و بدون پرزدهی و ایجاد دونه در سطح حوله، لطافت و آرامش در هنگام مصرف بهمراه دارد.

کارخانجات تولید حوله پالتویی

کارخانجات تولید حوله پالتویی

کارخانجات حوله پالتویی برق لامع توانسته ایت محصولات تولیدی خود را به علت داشتن ویژگی های چون:

  • ثبات رنگ
  • خاصیت جذب خوب آب
  • کیفیت مواد اولیه

باعث شده تولیدات این شرکت مورد توجه و استقبال مردم کشور عزیزمان و مصرف کنندگان خارجی قرار بگیرد.

این شرکت امروزه در سرتاسر کشور نمایندگان فراوانی دارد که در ادامه به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود و شما با مراجعه به این نمایندگی ها می توانید قیمت حوله برق لامع و قیمت حوله دستی عرضه شده در این نمایندگی ها را بسیار مناسب و مقرون بصرفه خریداری نماید و از دیگر امکانات این نمایندگی ها مانند جوایز، راهنمایی و مشاوره، تخفیفات، تنوع محصولات و …نیز استفاده نموده.

  • نمایندگی حوله برق لامع در غرب تهران
  • نمایندگی حوله برق لامع در شرق تهران
  • نمایندگی حوله برق لامع در اصفهان
  • نمایندگی حوله برق لامع در شیراز

از جمله مدل های عرضه شده در این نمایندگی ها حوله پالتویی برق لامع مدل کویر و حوله تبریز است، حوله کویر از الیاف پنبه ای تهیه شده و دارای بافت بسیار نرم و لطیف می باشد بنابراین برای انواع پوست حساسیت و ناراحتی ایجاد نمی کند.

صادرات حوله پالتویی

صادرات حوله پالتویی

امروزه بسیاری از شرکت های تولید  کننده در داخل کشور توانسته اند با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دانش بروز کارشناسان خود در علم نساجی و تولید محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید نمایند و علاوه بر تامین نیاز داخلی به کشور های خارجی نیز صادر کنند از جمله کشور های صادر کننده این محصولات می توان به عراق، پاکستان، کشور های اروپای و … اشاره نمود.

یکی از جمله شرکت های داخلی که به صادرات محصولات تولیدی خود می پردازد شرکت لایکو می باشد که در ادامه به چند مورد از حوله های پالتوی این شرکت اشاره خواهیم نمود که شما می توانید در هر کجای دنیا باشید محصولات تولیدی این شرکت را به صورت اینترنتی خریداری نماید.

قیمت حوله پالتویی لایکو عرضه شده در این فروشگاه های اینترنتی به دلیل عرضه مستقیم بسیا مناسب و قرون به صرفه می باشد.

  • حوله پالتویی سایز 145 دو رو نخ رنگ سرمه ای
  • حوله پالتویی سایز 125 ساده بامبو لارج نسکافه ای
  • حوله پالتویی سایز 135 ساده دو رو نخ ایکس لارج سرمه ای

راهنمای خرید حوله پالتویی

راهنمای خرید حوله پالتویی

سایز حوله پالتویی در بازار دارای سه نوع اندازه استاندارد می باشند که عبارتند:

  • حوله پالتویی تمام قد:
    این نوع حوله ها معمولا تا مچ پا می رسند. اگر شما در مناطق سرد زندگی می کنید و یا در زمستان می خواهید گرمای دلپذیر بعد از حمام را تجربه کنید این حوله ها می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشند.
  • حوله پالتویی تا زانو:
    این نوع حوله ها نیز معمولا دارای وزن کمتری نسبت به حوله های تمام قد دارند. بهترین زمان مناسب برای استفاده از این حوله فصل تابستان است. از این نوع مدل حوله می توان گفت برای استخر و چشمه های آب گرم بسیار مفید خواهد بود.
  • حوله پالتویی تا بالای زانو:
    این نوع مدل حوله برای خانم های که عادت ندارند مدت زیادی در حمام صرف کنند و یک دوش سریع می گیرند مناسب هستند، زیرا در حمام های سریع رطوبت کمتری جذب پوست می شود و بدن کمتر به گرمای حمام عادت می کند، بنابرای می توان گفت نیازی به حوله های بلند برای خشک کردن نمی باشد.

ویژگی های حوله پالتویی با کیفیت بالا

ویژگی های حوله پالتویی با کیفیت بالا

از جمله ویژگی های که باید هنگام خرید یک حوله پالتویی با کیفیت بالا به آن توجه داشت موارد زیر می باشد که عبارتند از:

  • جنس حوله
    یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب حوله های حمام نوع وادی است که در آن استفاده شده است.
  • چگالی حوله
    چگالی حوله اشاره می کند به تعداد بافت هایی که در یک فوت مربع و آن را پرز می نامند. کیفیت بالای حمام قطعا داشتن چگالی بالا است.
    اگر شما قصد چک نمودن چگالی حوله خود رادارید شما می توانید قسمتی از حوله خود را در بین انگشتان خود فشار دهید بنابرای شما حلقه هایی از بافت حوله ی خود را ببینید اگر فضای بین حلقه هاوجود داشت حوله شما از کیفیت پایینی برخوردار است، اگر چه حلقه ها قابل لمس باشد شما انتخاب خوبی داشته اید. این چگالی همچنین نشان می دهد که حوله شما رطوبت بدنتان را جذب می کند.
  • میزان جذب
    کیفیت بالای حوله قطعا قابلیت بالای جذب آب و گرفتن رطوبت یدن می باشد که شما احساس راحتی می کنید.
  • قیمت
    حوله های حمامی که کیفیت بالای دارند قیمت بالای نیز دارند.

حوله بسته به نوع کاربردی که دارند، دارای وزن و جنس مختلفی می باشند. هر چه وزن حوله بیشتر باشد پرز های بلندتر و قابلیت جذب آب بیشتری دارد. البته وزن حوله تا حدودی به جنس آن نیز بستگی خواهد داشت.

لیست قیمت حوله پالتویی

لیست قیمت حوله پالتویی

شما برای اطلاع یافتن از قیمت های بروز حوله های پتویی می توانید به نمایندگی ها و مراکز معتبر در سرتاسر کشور مراجعه نماید و همچنین می توانید با مراجعه به سایت های اینترنتی از قیمت بروز محصول آگهی پیدا نماید و به مقایسه قیمت محصولات با یکدیگر بپردازید و سپس اقدام به خرید نماید.

حوله ها به دلیل رطوبت، گرما، اکسیژن موجود بین الیاف و مواد مغذی حاصل از پوسته های بدن شما، محیط بسیار مناسبی برای رشد باکتری ها بشمار می روند.

یک متخصص در زمینه بیولوژی و پاتولوژی در دانشگاه پزشکی نیویورگ اعلام نمود که حداکثر پس از 3 بار استفاده از حوله باید آن را شستشو دهید.

حوله ها هرچقدر که باکیفیت و بادوام باشند باید از آن ها در برابر اثرات منفی شستشو، خشک کردن و فضای نگهداری مراقبت کنید. بنابراین بهتر است درباره ی ترفندهای نگهداری در ادامه بیشتر توضیح دهید:

  • باید به این نکته توجه داشته باشید که مواد شوینده ی حوله های رنگی و سفید با یکدیگر فرق دارند.
  • در شستشو از سفید کننده ها استفاده نکنید چون بافت و پرز های حوله پالتویی از بین می رود.
  • بعضی از نرم کننده ها باعث آسیب رساندن به الیاف حوله می شوند و کارایی آن ها را در خشک کردن بسیار کاهش می دهد، پس باید طبق دستورالعمل مخصوص حوله پیش رفت.
  • به عنوان یک قاعده کلی همیشه به یاد داشته باشید که حوله ها را با استفاده از مواد شوینده ی ملایم و در دمای 30 تا 60 درجه سانتی گراد شسته شود.
  • حوله های خشک را هیچ گاه به صورت فشره در طبقات و قفسه های حمام قرار ندهید چون باعث از دست دادن نرمی آن ها می گردد.

فروشندگان برتر حوله پالتویی

از جمله فروشندگان برتر حوله پالتویی در فضای مجازی می توان به سایت اینترنتی دیجی کالا اشاره داشتت در این سایت انواع حوله ماندگار دیجیکالا عرضه می گردد.

حوله پالتویی ماندگار سبز که از الیاف پنبه ای تولید شده است و بسیار نرم  لطیف می باشد، بنابرای برای انواع پوست حساسیت و ناراحتی ایجاد نمی کند.

طراحی این حوله و رنگبندی متنوعی دارد که بتوانید رنگ دلخواه خود را مناسب سلیقه خود انتخاب نماید، اندازه این حوله تا پایین، 80 سانتی متر است بنابرای هم برای بانوران و هم برای آقابان مناسب است. این نوع مدل تولید شده توسط این شرکت دارای بک کلاه است که به آن دوخته شده است.  به این ترتیب می توانید از آن برای خشک کردن مو های خود به حوله جداگانه نیاز ندارید. در دور کمر حوله پالتویی ماندگار سبز یک کمربند نیز وجود دارد که با بستن این کمربند، حوله را دور بدن نگه می دارید.

دور تا دور ان نوع مدل حوله دوخته شده است که هنگام شستشو و استفاده مکرر، از جدا شدن نخ ها یا ریش ریش شدنش جلوگیری می کند.

توزیع کننده مدل های مختلف حوله پالتویی به بازار

از شرکت های تولید کننده انواع حوله که در سرتاسر کشور توزیع کننده مدل های مختلف حوله پالتویی به بازار را دارد شرکت گلبافت می باشد.

بعد از دوش گرفتن استفاده از حوله معمولی برای خشک کردن بدن، کمی دردسرساز خواهد بود. به جای چنین محصولاتی می توان از حوله پالتویی گلبافت استفادهه نمود. این نوع محصول مانند لباس پوشیده شده و درنتیجه رطوبت موجود روی پوست راا با سرعت بیشتری به خود جذب می نماید.

این حوله دارای آستین بلند است که توسط یک کمربند بسته می شود. دور یقه نیز با نوار تزئینی پوشانده شده تا بعد از پوشیدنش، ظاهری زیبا داشته باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات حوله پالتویی تولید شده این شرکت می توان به کلاه دار بودن آن اشاره کرد، با وجود این کلاه برای خشک کردن سر و موها نیازی به استفاده از حوله جداگانه نخواهد بود.

ست حوله عروس و داماد گلبافت یکی از انواع مدل های تولید شده توسطط این شرکت می باشد که به دلیل دارا بودن کیفیت مطلوب، رنگ زیبا و بافت نرم، می تواند یک گزینه بسیار مناسبی برای خانم ها و آقایان بشمار آید.

نمایندگی فروش حوله پالتویی در سراسر ایران

بهترین مارک حوله تن پوش ایرانی که با استفاده از تجهیزات پیشرفته تولید و با بهترین کیفیت روانه بازار شده استمی توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. رویال
  2. لایکو
  3. گلبافت
  4. شایسته
  5. تبریز
  6. کویر
  7. بروه

شرکت حوله رویال فعالیت خود را از سال 1378در زمینه تولید و توزیع انواع حوله و کالای خواب آغاز نموده است. این شرکت همراه برای تولید محصولات خود تمام تلاش خود را نموده تا بتواند بهترین کیفیت را ارئه دهد و رضایتمندی مشتریان جزو اهداف آن ها بوده است.از جمله محصولات تولیدی این شرکت حوله تن پوش بچه گانه است که دارای ویژگی های زیر می باشد.

  • نوع رنگ reactive
  • جنس نخ پنبه 20 دولا
  • 100 درصد پنبه، با ثبات رنگی بالا و 100 درصد جذب رطوبت

شما می توانید برای خرید و مطلع شدن از قیمت حوله تن پوش رویال به نمایندگی ها و مراکز فروش معتبر این شرکت در سرتاسر کشور مراجعه نماید، این مراکز به دلیل عرضه مستقیم محصولات فروشی خود را به قیمت درب کارخانهه عرضه می نمایند.

سفارش عمده حوله پالتویی

همانطور که قبلا اشاره شد از جمله شرکت های تولید کننده در داخل کشور بروه و شایسته می باشد که برای درسترسی راحت تر مشتریان خود در سرتاسر کشور نمایدگان بسیاری دارند.

شما می توانید برای خرید حوله پالتویی شایسته و حوله پالتویی بروه به نمایندگی های که این دو شرکت در سرتاسر کشور دارند مراجعه نمایند و محصولات مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید.

همچنین شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت عمده از طریق اینترنتی نیز سفارش دهید تا محصولات با کیفیت بالا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

امروزه یکی از آسان ترین روش های خرید همین خرید اینترنتی است که شما تنها با چند کلیک ساده در هر ساعت شبانه روز با مشاهده دقیق محصول در سایت های معتبر اقددام به خرید می کنید.

واردکننده حوله پالتویی در جنس های متنوع

اگر برای تکمیل جهیزیه نو عروس خود به یک ست حوله با طراحی منحصر به فرد و زیبا نیاز دارید ست دانتلا ویتا مدل ماسک از سری کادیفه بهرتین انتخاب است. در این ست یک حوله پالتویی مردانه و یک حوله پاتویی زنانه قرار دارد که حوله مردانه دارای طرح ساده و حوله زنانه دارای طرحدر تمام سطح حوله است.

قد حوله مردانه 110 سانتی متر و قد حوله زنانه 100 سانتی متر است. در این ست دو حوله دست، 2 حوله استخری و دو حوله دمپایی وجود دارد. بنابراین می توان گفت در این مجموعه 8 حوله وجود دارد.

این برند محصولی از شرکت تولید کننده ترکیه می باشدکه توانسته اند انواع کالای خواب و بهداشتی را تولید نمایند. محصولات تولیدی این شرکت کیفیت و طراحی جذابی دارد و محصولات خوبی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

از جمله برند های حوله پالتویی ترک می باشد، را اشاره نموده ایم شما می توانید برای خرید این محصول به نمایندگی های که محصولات اینن برند و سای برند های ترک را ارائه می دهند مراجعه نماید و از آن ها قیمت ست حوله عروس و داماد ترک و سایر محصولات را بپرسید و اقدام ب ریداری نماید. هرچند عوامل بسیار زیادی بر قیمت محصولات وارداتی تاثیر می گذارد و قیمت آن ها گرانتر از محصولات خارجی است اما بعضی از افراد خرید این محصولات را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما