خرید حوله هتلی با مرغوب ترین مواد و جنس

خرید حوله هتلی با قیمت عمده مناسب ترین روش خرید می باشد چرا که از این طریق قیمت نهایی محصول در مناسب ترین سطح ممکن محاسبه می شود. برای استفاده از قیمت عمده می توانید با مدیریت فروش گروه تولیدی زرین ساپ در ارتباط باشید.

تولید حوله هتلی

تولید حوله هتلی

زرین ساپ یکی از معتبر ترین و باسابقه ترین برند های ایرانی می باشد که محصولات خود را در بالاترین سطح طراحی، تولید و بسته بندی می کند و به کمک نمایندگی های فعال و مجاز و فروش از طریق سایت های معتبر توانسته است محصولات خود را در تمامی شهرهای کشور به دست مشتریان برساند و از این طریق به یکی از مردمی ترین برند های ایرانی تبدیل شود که چندین سال متوالی موفق به دریافت نشان اعتماد مردمی شده است.

 

قیمت خرید حوله هتلی

 قیمت حوله هتلی دستی

حوله های هتلی یکی از انواع حوله می باشند که در جهت راحتی و رفاه مسافران در هتل ها، مسافرخانه ها، سوئیت ها و … عرضه می شوند. انواع حوله هتلی  عموما به شکل یکبار مصرف تولید می شوند تا موازین بهداشتی به خوبی رعایت شود و از این طریق مشتریان می توانند کامل بهداشت و سلامت پوست خود را به محصولات زرین ساپ بسپارند.
حوله های هتلی زرین ساپ با پرز بلند و متوسط تولید می شوند تا خاصیت آبگیری بالاتری داشته باشند بدن را سریع و کامل از آب و رطوبت خشک کنند.

 

خرید حوله هتلی اینترنتی

خرید حوله هتلی اینترنتی

انواع حوله های هتلی در بازارهای خرید و فروش آنلاین با شرایط قیمتی مناسب در دسترس می باشند و مشتریان با دست باز می توانند نوع حوله هتلی را (حوله هتلی حمامی، حوله هتلی دستی، دمپایی حوله ای هتلی و … ) با تمامی جزئیات (رنگ، طرح، آرم مخصوص و… ) را مشخص کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

حوله هتلی ارزان

حوله هتلی ارزان

قیمت ها بر اساس سطح کیفی محصولات و نرمی و لطافت شان تعیین می گردد. البته لازم به ذکر است که اندازه حوله در تعیین نرخ تاثیر گذار می باشد و حوله های بزرگ تر گران تر هستند.گروه تولیدی زرین ساپ در تلاش است تا با تولید حوله هتلی ارزان  با قیمت هایی مناسب و مطابق با استاندارد های جهانی و با کیفیتی مطلوب همواره محصولاتی بدون هرگونه عیب و نقص را به فروش برساند. حوله های هتلی می توانند علاوه بر هتل ها در مکان های دیگری نظیر استخرها، آرایشگاه ها، سالن های ماساژ، بیمارستان ها و … مورد استفاده قرار بگیرند.

خرید حوله سفید هتلی

تولید حوله هتلی

کارخانه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید حوله هتلی در رنج ارزان و  با فراهم نمودن خرید حوله سفید هتلی لوگودار این روزها با سیلی از سفارشات همراه می باشد. حوله های هتلی که اغلب با درج لوگو همراه است شامل طراحی های زیبایی هم می باشد که طراحان ما این مورد را پاسخگو می باشند وآماده اعمال نکته نظرات و سلیقه صاحبان هتل ها بر روی حوله انتخابی می باشد.

 

مرکز فروش حوله هتلی

مرکز فروش حوله هتلی

گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان مرکز خرید حوله هتلی در تبریز آماده پذیرش تولید انواع سفارشات  حوله هتلی با لوگوی خاص هتل می باشد. کارخانه تولیدی زرین ساپ با تعیین قیمت حوله های هتلی در پایین ترین سطح درتلاش است تا انواع حوله های هتلی را با قیمت هایی مقرون به صرفه و متناسب با انواع بودجه ها و توان مالی خریداران را به فروش برساند.

مزایای استفاده از حوله های هتلی

مزایای استفاده از حوله های هتلی

یک حوله درجه یک سوا از ظاهری تمیز، رنگی زیبا و جنس نرم باید دارای ویژگی های کیفیتی خاص باشد تا علاوه بر برآورده ساختن انتظارات، رضایت مسافران را نیز جلب کند.ما همواره آماده خدمت رسانی به همه شما عزیزان هستیم تا سفارشات شما را به تولید رسانیم.

توانایی تولید محصولات در تعداد بالا نیز امکان پذیر می باشد. فروش حوله های هتلی به صورت ساده و سفید رنگ می باشند ولی نحوه انتخاب و سفارش محصولات خاص در دسترس شما عزیزان میباشد.

انواع حوله های هتلی با کیفیت

انواع حوله های هتلی با کیفیت

حوله های هتلی مدل های مختلفی را به خود شامل می شود. از جمله مدل های حوله های هتلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حوله هتلی دستی
  • حوله هتلی حمامی
  • حوله هتلی استخری
  • حوله هتلی تن پوش
  • حوله هتلی تبلیغاتی
  • حوله هتلی چاپی

کافیست با استفاده از راه های ارتباطی سفارش محصولات مورد نیاز هتلی خود را به ثبت برسانید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول حوله ای خود را تحویل بگیرید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما