خرید حوله استخری با کیفیت بالا

گروه تولیدی زرین ساپ با هدف ترویج خرید حوله استخری با کیفیت بالا، سعی داشته محصولات تولیدی خود را به صورت عمده و ارزان به فروش برساند و توانسته است نامی نیک در صنعت تولید حوله در سطح کشور به ثبت برساند.

تولید حوله استخری

تولید حوله استخری

 

حوله های استخری با توجه به استاندارد های جهانی و نیاز مشتری و انواع طرح و مدل با بهترین جنس ممکن تولید و به بازار جهانی عرضه میشوند.لازم به توضیح می باشد که تولید این نوع حوله ها باتوجه به نوع کاربردشان در تیراژ بالا انجام می گیرد و هیچ وقت متوقف نمی شود.

 

قیمت حوله استخری

قیمت حوله استخری

 

با توجه به اینکه حوله های استخری تولیدی گروه تولیدی زرین ساپ دارای بازار فروش فعال می باشند، قیمت این نوع از حوله ها بسیار پایین تر از سایر محصولات بوده و ارزش خرید وافری دارد. همواره در بازار های داخلی کشورمان خرید و فروش بسیار زیادی در زمینه حوله اعم از حوله استخری انجام می شود اما همانطور که مستحضر هستید در صورتیکه میزان فروش بالاتری را از آن خود نماییم و فروش این نوع محصول بدون واسطه باشد، شاهد کاهش قیمت حوله های استخری می شویم.

خرید حوله استخری ارزان

خرید حوله استخری ارزان

حوله های استخری در کارخانه تولیدی زرین ساپ به صورت عمده و انبوه به فروش می رسد.حوله های استخری بدلیل اینکه درمکانهایی همچون باشگاه های ورزشی، استخر و سونا از آن استفاده می شود و بخاطر کاربرد خاصی که دارند قاعدتا در فصلی از سال وارد بازار می شوند که استفاده از استخر افزایش پیدا می کند بنابراین درفصل تابستان بهره گیری ازاینگونه حوله ها روند صعودی دارد  وهمین امر روی داد و ستد ها و معاملات این محصول نقش بسزایی خواهد داشت.

خرید حوله استخری فشرده

خرید حوله استخری فشرده

حوله استخری فشرده درجه یک به دلیل اینکه در ابعاد کوچگی تولید و به بازر ارائه میشود و به دلیل اینکه فضای فیزیکی کمی را اشغال می نماید این روز ها بازار فروش گرم و فعالی را به خود اختصاص داده اند. حوله های استخری یکی از حوله های کاربردی در بین تمامی انواع حوله ها می باشد که در کیفیت و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می گردد.

اینگونه حوله ها معمولا دارای پرزهای نرم و نسبتا بلند بوده که مانع از ایجاد خراشیدگی احتمالی و از بین رفتن آنها می شود. قیمت حوله های استخری اغلب مقرون به صرفه بوده و این قابلیت را دارا بوده که به صورت انبوه و در تیراژ بالا به خط تولید رسانده شود.

خرید حوله استخری کودک

خرید حوله استخری کودک

حوله استخری کودک تولیدی کارخانه زرین ساپ دارای طرح های شاد و کوذکانه و شخصیت های کارتونی بوده و این حوله حمام بچگانه در سایز 140 *70 سانتیمتر مناسب کودکان و نوجوانان می باشد.این حوله قابلیت جذب فوق العاده آب را دارد و جنس بسیار لطیفی دارد که بدن کودک را اذیت نمیکند. باتوجه به سایز این حوله مناسب استفاده در استخر ها و منزل می باشد.

فروش حوله استخری نانو ارزان قیمت

فروش حوله استخری نانو ارزان قیمت

آبگیری فوق العاده و جذب رطوبت بالای حوله های استخری از ویژگی های اصلی و منحصر به فرد حوله های تولیدی کارخانه زرین ساپ است این خصوصیت حوله استخری نانو را ازسایرحوله های دیگر متمایز نموده است واین ویژگی به سبب نوع الیافی است که در آن ها بکار رفته است، نرم و لطیف بودن آن باعث شده است که دربرخی موارد حوله کودک را ازنوع نانو تهیه می کنند.

 

سفارش حوله استخری

سفارش حوله استخری

تمام پیش زمینه های لازم در مجموعه زرین ساپ ایجاد گشته است و به دقت و با حساسیت بسیار سفارشات مشتریان در این مجموعه ثبت می گردد .هر چه تعداد سفارشات بالا باشد میزان تخفیفاتی که این مجموعه در قیمت نهایی اعمال می کند بالاست .اگه شما جزو افرادی هستید که می خواهید به تازگی به جمع مشتریان مجموعه زرین ساپ بپیوندید می توانید از طریق راه های ارتباطی به آسانی با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید و آسان ترین تجربه خرید را در این مجموعه داشته باشید .

موارد استفاده از حوله استخری

موارد استفاده از حوله استخری

استخرها که مکانهای مناسبی که جهت تفریح و آبتنی بچه ها، نوجوانان، جوانان و افراد بزرگسال می باشد، همانطور که میدانید  استخر ها گاهی سرباز و گاهی هم سربسته میباشند که اغلب در کشور ما استخر های سر بسته وجود دارد و استخر های سرباز بسیار کم میباشد و تعداد زیادی از آن ها در کشور وجود ندارد.
مورد بعدی سالن های ورزشی و باشگاهی هستند که اغلب جوانان برای انجام ورزش های متفاوت و متنوعی فعالیت میکنند، مانند: بدنسازی، فوتبال، والیبال، ژیمناستیک، بسکتبال، تنیس، کشتی، کاراته، کونگ فو و…و موارد متتعدد دیکر که بر اساس نیاز های افراد فعالیت و ورزش می شوند.

انواع حوله استخری

انواع حوله استخری

با توجه به کارایی این حوله ها در انواع:
• پالتویی، دستی و تن پوش
• زنانه، مردانه و بچه گانه
• تمام تن، تا زانو
• و…
تولید و در انواع طرح و رنگ به فروش میرسد.

 

 

 

اندازه حوله استخری

اندازه حوله استخری

این موضوع اهمیت دارد که حوله استخری در چه اندازه ای خریداری شود چون سایز هر فردی متفاوت می باشد و طبیعتا در زمان خرید باید به اندازه حوله استخری توجه نشان داد .البته مجموعه هایی که به صورت عمده و با تعداد بالا حوله استخری را سفارش می دهند معمولا تمام اندازه ها و سایز های حوله استخری را خریداری می نمایند تا بنابه درخواست مشتریان به ارائه محصول مورد نظر آنها بپردازند .مجموعه زرین ساپ در این زمینه راهنمایی هایی را خدمت مشتریان ارائه می دهد .

 

حوله استخری نانو

حوله استخری نانو

الیاف نانو که امروزه برای تولید اغلب محصولات مورد استفاده هستند یکی از بهترین الیافی می باشند که منافعی برای محیط زیست دارند .حوله استخری نانو که امروزه در طرح های مختلف تولید می گردد خوشبختانه میزان فروش بالایی دارد و تمام فعالان در زمینه حفاظت محیط زیست از تمام انواع حوله هایی که با بهره گیری از الیاف نانو تولید گشته اند استقبال می کنند .

 

 

ست حوله استخری

ست حوله استخری

ست حوله استخری زرین ساپ دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به کیفیت عالی، نرمی و لطافت، قدرت جذب آب و رطوبت بالا، خشک کردن در سریع ترین زمان، مدل ها و رنگ های متنوع، عدم پرزدهی و … اشاره کرد. حوله های زرین ساپ تمامی ویژگی های یک محصول خوب و استاندارد را دارا می باشند. شما خریداران عزیز می توانید با اعتماد و اطمینان به کیفیت محصولات زرین ساپ با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما