تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان شرکت زرین ساپ

تولید کننده حوله تبلیغاتی ارزان در تبریز این آمادگی را دارد تا با پذیرش انواع سفارش های چاپ و بافت لوگو مشتری بر روی حوله های انتخابی متقاضیان محصولی بینظیر را تقدیم حضور صاحبان برند ایرانی و خارجی نماید.

سفارش حوله های تبلیغاتی

سفارش حوله های تبلیغاتی

برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های سفارشی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند.جنس حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. گروه تولیدی زرین ساپ به عنوان تولید کننده حوله تبلیغاتی این توصیه را به شما دارد که حوله هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند.

یکی از نکات مهم دیگر انتخاب رنگ مناسب است. چون انتخاب این رنگ که در پس زمینه لوگو قرار می گیرد باید بتواند لوگوی شما را به زیبایی و درستی به نمایش بگذارد. برای انتخاب، گزینه های ضخیم یا نازک هم وجود دارند که به استفاده مصرف کنندگان بستگی دارد

تولید کننده حوله تبلیغاتی

تولید کننده حوله تبلیغاتی

برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد. حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم و پر جنب و جوش را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت داشته باشید. فراتر از این عوامل آیا به انتخاب های دیگری هم نیاز دارید؟ شما می توانید تمام نیازهای خود را با ما در میان بگذارید.برای انتخاب حوله های سفارشی تبلیغاتی پارچه های متنوعی وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز مشتری ها آنها را انتخاب و سفارش دهید

مرکز تولید و فروش حوله تبلیغاتی

مرکز تولید و فروش حوله تبلیغاتی

برای نگهداری از حوله های سفارشی از لحاظ فضا هیچگاه دچار کمبود نخواهید شد. چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.

پخش عمده حوله تبلیغاتی

پخش عمده حوله تبلیغاتی

هنگامی که نیاز به تبلیغات یک کالا را دارید، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر خصوصیات شخص یا ارگان سفارش دهنده فرقی برایتان نخواهد داشت، به بیانی دیگر می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر محدوده گسترده ای از مخاطبان و مصرف کنندگان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

تولید حوله تبلیغاتی

تولید حوله تبلیغاتی

تولید و عرضه حوله های تبلیغاتی به دلیل استفاده مکرر و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد و همچنین فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد و به عنوان یک هدیه و ابزار تبلیغاتی لوکس هزینه نسبتاً کمی دارد گفتنی است که نگهداری و توزیع آن بسیار سهل و آسان می باشد .معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است.

کیفیت حوله های تبلیغاتی

کیفیت حوله های تبلیغاتی

کیفیت محصولات حوله ای مساله ایست که به نوعی خود جز تبلیغات این کارخانه تولیدی به شمار می آید و مجموعه زرین ساپ با تکیه بر علم نوین و استفاده از متریال درجه یک سعی در افزایش روزافزون تولید این محصول تبلیغاتی را داشته است و انتظار می رود تا با استقبال از فروش حوله تبلیغاتی بتوانیم این محصول حوله ای را با تیراژ بالا به فروش برسانیم و خرید عمده حوله تبلیغاتی را رواج دهیم.

حوله های تبلیغاتی استخری

حوله های تبلیغاتی استخری

حوله های تبلیغاتی استخری به دلیل نوع کاربرد آن ها مانند بیلبوردهایی هستند که به صورت متحرک، برند شما را تبلیغ می کنند. شما می توانید لوگوی خود را روی حوله های استخری چاپ کرده و به کسانی که به استخرها یا سالن های ماساژ مراجعه می کنند، هدیه دهید.

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله های تبلیغاتی دستی

حوله های تبلیغاتی دستی که در اندازه های کوچک و متوسط وجود دارند، برای بیماران در بیمارستان، باشگاه ها و سالن های ورزشی، جوانان، نظافت و تمیزکاری، رستوران ها، و تعمیرگاه های خودرو می توانند مورد استفاده قرار گیرند و تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ گزینه ی خوبی برای تبلیغ برند شماست.

حوله های تبلیغاتی تن پوش

حوله های تبلیغاتی تن پوش

حوله های تبلیغاتی تن پوش یکی از محصولات تبلیغاتی ایست که نسبت به دیگر انواع حوله، تجملاتی و شیک تر است. اگر می خواهید از حوله های تن پوش برای تبلیغ برند خود استفاده کنید، بهتر است از حوله تن پوش بزرگ استفاده کنید. سپس این حوله ها را می توانید به هتل های مجلل، سالن های ماساژ و گردهمایی و رویدادها برای تبلیغ خود هدیه دهید.

همانطور که از اسم حوله های تبلیغاتی باشگاهی پیداست، این حوله ها برای ورزشکاران و اعضای باشگاه ها تولید می شود. شما می توانید با تولید این حوله ها، از یک مسابقه ورزشی حمایت کنید یا از مشاغل مختلف برای حضور در نمایشگاه محصولات ورزشی دعوت کنید. بدین صورت موقعیت مناسبی برای تبلیغ خود به وجود آورده اید. تولید کننده حوله تبلیغاتی زرین ساپ آماده پذیرش انواع سفارشات شما مشتریان گرامی می باشد.

همان طور که در بند بالا گفته شد حوله های تبلیغاتی در انواع مدل ها تولید می گردد.

انواع مدل های حوله تبلیغاتی

انواع مدل های حوله تبلیغاتی
  • حوله تبلیغاتی دستی
  • حوله تبلیغاتی حمامی
  • حوله تبلیغاتی استخری
  • حوله تبلیغاتی تن پوش
  • و غیره….

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما