تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

گروه تولیدی حوله زرین ساپ آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تولید حوله تبلیغاتی بنا به سفارش مشتری در بالاترین سطح کیفی اعلام می دارد.امید است هماهنگی های لازم در زمینه ارائه خدمات فروش و تولید به عمل آید.

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

حوله یکی از لوازم شخصی است که به دلیل استفاده روزانه و همچنین دوام زیاد و ماندگاری طولانی مدت آن نسبت به سایر کالاها، تبلیغ بر روی آن میتواند باز دهی قابل توجهی داشته باشدی تبلیغاتی در اندازه‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متنوعی عرضه می‌شوند ویژگی حوله تبلیغاتی تا بتوانند تقاضاهای متعدد موجود در بازار را برآورده کنند. اندازه حوله‌های تبلیغاتی از حوله‌های کوچک دستی تا حوله‌های استخری بزرگ متغیر است. اما حتی کوچک‌‌ترین حوله‌ها هم سطح بزرگی را برای چاپ لوگو یا پیام تبلیغاتی شما فراهم می‌کنند.

تولید حوله تبلیغاتی ارزان

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

تبلیغات به عنوان رکن اصلی تجارت شناخته می شود و به همین خاطر بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان نیمی از در آمد خود را صرف این مسئله می نمایند. در بازاری که رقابت بسیار فشرده است و محصولات به لحاظ کیفی تفاوت چندانی با هم ندارند بهترین را ه حل برای ترغیب مشتریان و فروشندگان برای فروش اجناس، هدیه دادن به آنها است. گروه تولیدی زرین ساپ با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه درجه یک توانایی این امر را دارد تا با ارائه خدمات فروش و اثرگذاری مثبت بر یاد و خاطر فرد هدیه گیرنده،نامی نیک در رسته تولید کنندگان برتر حوله تبلیغاتی به ثبت رساند.

 

تولید حوله تبلیغاتی درجه یک

قطب تولید حوله تبلیغاتی

قطب تولید حوله تبلیغاتی

هر روز صبح بعد از شست و شوی دست و صورت خود حوله را به عنوان اولین ابزار و یا وسایل شخصی مورد استفاده قرار می دهیم. با همین توضیح کوتاه واضح است که حوله تبلیغاتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی می تواند خوب و جذاب باشد و هدیه گیرنده در ابتدای هر روز هدیه دهنده را به یاد آورد، پس چه بهتر که کیفیت حوله تبلیغاتی نیز ارزنده باشد تا حس خوب یک هدیه تبلیغاتی را به هدیه گیرنده منتقل نماید.شرکت زرین ساپ  این مهم را (کیفیت در تبلیغات) برای سفارش دهندگان فراهم می نماید. حوله تبلیغاتی هم امکان گلدوزی و هم امکان خواب بافت (ایجاد نقش از جنس حوله) را داراست.

قطب تولید حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

سفارش حوله تبلیغاتی

اگر به فکر یک تبلیغات گسترده و تاثیرگذار هستید، که قیمت مناسبی هم داشته باشد، حوله ها بهترین انتخاب خواهند بود.امروزه بسیاری از شرکت ها از این فرصت ایجاد شده بهره کافی را می برند، تا خود را بیشتر و بهتر به مشتری ارائه کنند. این مجموعه جذاب ترین حوله های تبلیغاتی را به خریداران عرضه می کند. عمده توليدات اين کارخانه شامل انواع حوله هاي دوروآبگير، يک رو آبگير (مخمل) و حوله نانو مي باشد. ضمن اينکه واحد طراحي اين مرکز علاوه بر طراحي انواع حوله هاي فروشگاهي، امکان طراحي لوگو و شعارتبليغاتي مورد نظر متقاضيان را به شکلي دقيق و حرفه اي و متناسب با استاندارهاي صنعت نساجي را نيز دارد.

سفارش حوله تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

همچنين اين شرکت محصولات خود را در بسته بندي هاي شکيل و زيبا، متناسب با نياز مصرف کننده ارائه مي دهد.حوله زرین ساپ از ابتدا با هدف ارائه محصولي مرغوب قدم در راه اين صنعت نهاده است و ضامن کيفيتي در خور تامل ميباشد همچنين در طي سالهاي فعاليت خود در جهت ارتقاي کيفيت محصولات و نزديک شدن به استانداردهاي جهاني از کسب دانشي به روز و استفاده از امکاناتي مدرن همواره ياري جسته است.

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

کاربرد حوله های تبلیغاتی

مرکز فروش حوله تبلیغاتی

حوله‌های تبلیغاتی می‌تواند برای هر نوع ورزش، استخر، حمام، سالن ماساژ و غیره یک کالای تبلیغاتی مناسب باشد. با اهدای حوله‌های تبلیغاتی به هواداران و تماشاگرانی که برای تشویق تیم محبوب خود به دیدن مسابقات ورزشی می‌آیند، می‌توانید یک راهکار کم‌هزینه برای تبلیغ محصول خود بر روی حوله‌های طراحی شده برای هر تیم داشته باشید. اگر به دنبال یافتن هدایای تبلیغاتی هوشمندانه هستید، حوله‌های استخری بزرگ و سنگین وزن را انتخاب کنید.

کاربرد حوله های تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

ویژگی های حوله تبلیغاتی

هنگامی که هدیه تبلیغاتی یک حوله باشد، دیگر جنسیت، سن، اندازه و سایر مشخصات مخاطبان فرقی نخواهد داشت ، در واقع می­توان فقط با استفاده از یک کالای تبلیغاتی بر طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان قشرهای مختلف تأثیر گذاشت.

  • به دلیل استفاده شخصی و روزانه تاثیر زیادی از بُعد تبلیغاتی دارد.
  • فضای تبلیغاتی بالایی نسبت به دیگر اقلام تبلیغاتی دارد.
  • به عنوان یک وسیله تبلیغاتی لوکس هزینه پایینی دارد.
  • نگهداری و توزیع آن خیلی راحت می باشد .
  • معمولاً افراد در مسافرت یک حوله همراه خود دارد پس حوله حتی در سفر نیزهمراه افراد است .

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما