تولیدی انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

پارچه حوله ای ارزان قیمت اغلب به عنوان ماده اولیه تولید انواع حوله مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت های تولیدی نیز به دنبال تهیه جدیدترین این محصولات با نرخ رقابتی هستند؟ برای این امر و داشتن بهترین نوع پارچه باید به چه ویژگی هایی از این محصول توجه کرد؟ آیا مراکز پخش عمده تاثیری در کاهش قیمت ها دارند؟

تولیدی انواع پارچه حوله ای ارزان قیمت

موارد کاربرد پارچه های حوله ای

موارد کاربرد پارچه های حوله ای موارد کاربرد پارچه های حوله ای به قدری زیاد است که امروزه تقاضا برای خرید آنها، افزایش سطح تولید و تنوع طرح و رنگ را در پی داشته است. این نوع پارچه ها اغلب به صورت دو رو و یک رو تولید می شوند. بیشترین و متداولترین نوع نخ بکار رفته در تولید آنها نخ پنبه ای نمره بیست است. نخ هایی که صد در صد پنبه هستند و قدرت جذب آنها بسیار بالا است.
از جمله موارد کاربرد انواع پارچه حوله ای می توان به استفاده آنها در جهت تولید حوله های دست و صورت، حوله کودک، حوله آشپزخانه، دستمال میکروفایبر نانو، تولید حوله تن پوش، کلاه و … اشاره نمود.
درجه کیفی پارچه و نوع حوله تاثیر موثری در میزان استفاده از آنها دارد. به عنوان مثال برای داشتن حوله کودک نرم و لطیف علاوه بر استفاده از پارچه هایی با الیاف طبیعی، باید نمونه ای با وزن سبک انتخاب نمود. در مقابل انواع حوله تن پوش بزرگسال را می توان با پارچه های حوله ای ضخیم که قدرت جذب آب بالای بیشتری دارند تولید کرد.

خرید پارچه حوله ای نانو درجه یک

خرید پارچه حوله ای نانو درجه یک یکی از جدیدترین نوع پارچه حوله ای مدل های نانو هستد. قدرت جذب آب بالا، عدم ایجاد الکتریسته ساکن، عمر مفید زیاد، وزن سبک و عدم ایجاد حساسیت پوستی چند مورد از قابلیت ها و مزیت های این مدل پارچه ها هستند.
پارچه حوله ای نانو به ویژه انتخاب مناسبی در جهت تولید انواع حوله استخری و تن پوش ها هستند. چرا که به علت جذب آب بالا امکان استفاده آن در محیط های روباز مانند استخرها به مراتب بهتر از حوله های معمولی است.
توجه داشته باشید که برای خرید و حتی نگهداری این مدل پارچه ها باید معیارهای مختلفی را مدنظر قرار دهید که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • جنس حوله لطیف باشد که نشان از طبیعی بودن الیاف آن دارد.
  • سعی کنید مدل های دورور را انتخاب کنید.
  • عرضه استاندارد این پارچه 150 سانتی متر است.
  • در هنگام شستشو حتماً از نرم کننده استفاده کنید.
  • آب داغ می تواند موجب شل شدن بافت این پارچه ها شود.
  • قیمت به تنهایی نمی تواند تضمین کننده کیفیت پارچه ها باشد.

در این مرکز جدیدترین انواع پارچه های حوله ای به صورت عدل و طاقه ای در اختیار خریداران عمده و شرکت های تولید حوله قرار می گیرند. توجه کنید که خرید آنلاین از نمایندگی فروش به علت حذف واسطه ها کاهش قیمت و افزایش حاشیه سود را به همراه خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما